Travel Channel prikazuje Rovinj i hotel Monte Mulini u emisiji Trip of a Lifetime

29.01.2013 - 12:29
U Maistrinim je objektima posljednjih četiri godine zabilježen značajan rast dolazaka američkih turista
U Maistrinim je objektima posljednjih četiri godine zabilježen značajan rast dolazaka američkih turista

Travel Channel, jedna od najgledanijih američkih TV postaja za putovanja, započela je s prikazivanjem emisije „Trip of a Lifetime“ (Putovanje života) u kojoj gledatelji kroz nagradnu igru mogu osvojiti putovanje iz snova. U sklopu ove specijalne jednosatne emisije koju će imati priliku pogledati gotovo stotinu milijuna američkih domova, prikazani su Rovinj i Maistrin hotel Monte Mulini.

Emisiju „Trip of a Lifetime“ vode Samantha Brown, stručnjakinja za putovanja, dok glavne zvijezde kanala Travel Channel Bert Kreischer, Adam Richman i Anthony Melchiorri s terena otkrivaju najzanimljivije destinacije na hrvatskoj i talijanskoj obali Jadranskog mora kroz cijeli niz luksuznih hotela, plaža, enogastronomske ponude te potpuno ekskluzivnih iskustva i aktivnosti stavljajući naglasak na luksuzni odmor.

“Ova specijalna emisija predstavlja poseban dio svijeta viđen očima voditelja kanala Travel Channel. Bez obzira radi li se o hotelima, restoranima ili vrhunskim iskustvima, gledatelji će dobiti priliku vidjeti jedinstven i nezaboravan dio svijeta” izjavio je Andy Singer, glavni direktor kanala Travel Channel.

Emisija „Trip of a Lifetime“ ima rezervirano mjesto na internetskoj stranici kanala www.travelchannel.com gdje je gledateljima omogućeno da sudjeluju u nagradnoj igri u kojoj odabirom itinerera i destinacija njihovog putovanja iz snova, a koji su prikazani u sklopu emisije, osvoje glavnu nagradu, odnosno putovanje u vrijednosti do sto tisuća američkih dolara. Na stranici su također dostupni i novi Turistički vodič Hrvatske, razni članci, savjeti, video snimke i alati za planiranje putovanja.

U Maistrinim je objektima posljednjih četiri godine zabilježen značajan rast dolazaka američkih turista što samo po sebi govori o potencijalu ovog tržišta. Stoga je promocija destinacije Rovinj putem ovakvih putopisnih emisija te uglednih tiskovina kao što primjerice Condé Nast Traveler ili The New York Times koji su do sada u svojim člancima i reportažama pisali o Rovinju i hotelu Lone, svakako najbolji način da se potencijalni gosti upoznaju s bogatom turističkom ponudom destinacije i odluče na putovanje.

Zanimljiva je i činjenica da Travel Channel svoje lifestyle i putopisne sadržaje posvećene enogastronomiji, avanturizmu, luksuznim putovanjima i specijaliziranim vidovima turizma, emitira u 94 milijuna američkih domova i u 125 zemalja diljem svijeta.

Tweet

Posljednje novosti