Uspješno realiziran prvi dio kampanje "Izdvoji s(v)e. Fai la differenza"

02.05.2012 - 10:25
Uspješno realiziran prvi dio kampanje "Izdvoji s(v)e. Fai la differenza"

Prvi dio kampanje "Izdvoji s(v)e. Fai la differenza", uspješno je realiziran podjelom 2500 platnenih vrećica te 500 kompostera građanima Bujštine. Sukladno tome, zainteresiranost za očuvanje okoliša svakako jedan je od prioriteta svih dobnih skupina koje žive u ovom dijelu Istre. Građani Umaga, Novigrada, Buja, Brtonigle, Grožnjana i Oprtlja nisu krili zadovoljstvo pokrenutom kampanjom, naglašavajući da će aktivno sudjelovati u njezinoj provedbi.

Neposredno prije Dana planeta Zemlje koji se obilježava 22. travnja 2012. godine, promocija kampanje održana je u Bujama te općinama Brtonigla, Grožnjan i Oprtalj, gdje su se komunalnom poduzeću 6. maj d.o.o. i Udruzi Zelena Istra pridružili polaznici osnovnih škola i vrtića.

Djeca su na taj način uz pomoć kratkih pričica i primjera učila o važnosti recikliranja. Primjerice, o štetnosti plastičnih vrećica koju koristimo u prosjeku 12 minuta dnevno, a kojoj je potrebno i do 1000 godina da se razgradi u prirodi.

Naučili su i koji će otpad odlagati u koji kontejner kada im početkom svibnja stignu zeleni otoci. Potom su stekli i mnoga praktična znanja o važnosti kompostiranja i stvaranja bio otpada, a njihova želja da u svojim vrtićima i školama imaju komposter, bila je odmah i ispunjena. Dječja radoznalost potkrijepljena novim znanjem opravdava činjenicu da na najmlađima svijet ostaje i da od njih treba započeti svaku kampanju, svako prenošenje znanja i sve načine osvješćivanja.

Kampanja "Izdvoji s(v)e. Fai la differenza." obuhvaća cjelokupnu Bujštinu, od najvećeg grada Umaga, do najmanjeg sela Završja s jedva 50-ak žitelja, što je dokaz da ekološke akcije ne prepoznaju razlike u veličini i naseljenosti ili geografskom položaju gradova i sela.

Tijekom boravka u prekrasnom gradiću Grožnjanu, središtu umjetnosti i kreativnosti,  kampanju su podržali i brojni turisti koji su u tom trenutku prolazili glavnim trgom. Budući da je u europskim zemljama recikliranje odavno postalo dio pozitivne stvarnosti, ovakve su kampanje dodatni plus za turističku promociju Bujštine, ali i Istre i Hrvatske uopće.

Tweet

Posljednje novosti