ludilo od marketinga

Pula uporno reklamira događaje koji su završili

Piše: Ivor Balen

18.08.2024 - 09:02

Pula uporno reklamira događaje koji su odavno završili.

Na primjer, u Flanatičkoj ulici još uvijek je postavljen veliki plakat s popisom programa Pulskog filmskog festivala, iako je isti završio 18. srpnja, dakle prije ravno mjesec dana.

Pulski gosti tako ovih dana mogu provjeriti što se sve nudilo u gradu nekad, što ima smisla jedino ako je među njima neki nadobudni povjesničar kulture, ili pak ludi znanstvenik koji je izumio vremeplov. 

Tako saznajemo da je otvorenje PFF-a bilo u četvrtak 11. srpnja, a u petak se davao film Predstava. Sve su to vrlo dragocjeni podaci.

 

Naravno, plakat ne samo da je star, nego je i prilično zgužvan, pa sve to skupa daje prilično sumornu sliku pulskog turizma.

I nije jedini.

Samo nekoliko koraka dalje, kada kročite na Portaratu, saznajete da je u Malom rimskom kazalištu 6. kolovoza, dakle prije dva tjedna, nastupio legendarni bend Laibach. 

Nismo išli dalje, snimili smo samo ovo što nam je bilo usput, a malo nas je i strah na što bismo sve naišli.

Tko zna, ako se dobro pogleda, možda negdje stoji i plakat za koncert Joea Cockera, koji je nastupio davne devedesdevete, ili najava za film Život sa stricem, koji je u Areni trijumfirao osamdesosme.

Tweet

Posljednje novosti