Gledis Šprah u petak predstavlja svoju drugu knjigu
Knjiga 'Imidž' napisana je na osnovu osobnog iskustva autorice koja detaljno objašnjava i savjetuje kako se upravlja s osobnim imidžom
Nakon prve vrlo uspješne autobiografske knjige 'Sad je dosta' u kojoj opisuje svoj životni put u svijetu show businessa, Gledis Šprah, stručnjakinja za imidž i komunikacije iz Pule, predstavit će u petak, 10. ožujka svoju drug knjigu naziva 'Imidž'.
U knjizi govori o upravljanju osobnim imidžom, koju je zamislila kao prvu knjigu u
serijalu od 4 knjige s tematikom poslovne komunikacije. Svaka knjiga bit će vezana za jednu od tema radionica koju provodi u svom Glam Style Studiju. U pripremi je već druga knjiga iz tog serijala na temu: verbalna i neverbalna komunikacija u poslovnom svijetu.
Knjiga 'Imidž' napisana je na osnovu osobnog iskustva autorice koja detaljno objašnjava i savjetuje kako se upravlja s osobnim imidžom. Naime, osobni imidž je proces gradnje svog identiteta u skladu s pravilima dress koda, estetike i bontona.
U knjizi 'Imidž' pronaći ćete korisne savjete kako stvoriti dobru percepciju u očima sugovornika. Autorica iz iskustva govori o razlici općeg imidža između umjetnika na sceni i poslovnih ljudi i o tome kako je imidž put kojim prikazujemo sebe bez izgovorene riječi.
"Imidž je sve! Sve što radite, sve što objavljujete, mjesta na kojima se pojavljujete, sve ste to vi. Vi nosite i prenosite svoj imidž s kojim želite da vas drugi percipiraju. Vaš imidž je vaša poruka svijetu. Izgradite svoj osobni imidž sa savjetima iz ove knjige", kaže ova svestrana žena - stručnjakinja za imidž i komunikacije, liderica, poslovna žena, majka, manekenka, hostesa, menadžerica… Sve su to ključne riječi koje se, uz glamur i stil, vežu uz Gledis Šprah te njeno dugogodišnje iskustvo u show biznisu, kao i u vođenju vlastitog poslovanja - Glam Style Studio.
Njena je misija, kaže, pomoći mladim ženama i muškarcima koji kreću sa svojim poslovnim karijerama da nauče što im je sve potrebno za postizanje cilja. Kako će se predstaviti, odjenuti, našminkati, upotrijebiti accessoriese… te koji će dojam ostaviti na svog sugovornika.
Kroz svoje radionice, a sada i knjige, namjera joj je kreirati praktične priručnike za mlade poduzetnike, kao i poslovne žene i muškarce da u očima svojih poslovnih partnera budu liderice odnosno lideri. (E.M.Č.)
Promocija knjige u petak
Promocija knjige Imidž održat će se u Gradskoj knjižnici i čitaonici Pula u petak, 10. ožujka. u 18.00 sati. Autorica poziva sve zainteresirane da večer uz knjigu i ležeran razgovor.