Ovi su online servisi najviše rasli tijekom pandemije

0
Izvor fotografije: Pixabay
Izvor fotografije: Pixabay

Pandemija koronavirusa donijela je razor u skoro svim aspektima našega života, no neki su online servisi i aplikacije ovim putem doživjele svoj procvat. Pandemija je ljude vezala za internet i sve što se danas obavlja, većinom se obavlja online.

Tako vam u nastavku donosimo o kojim se to online servisima i aplikacijama radi.

Zoom

Videokonferencije porasle su kad su ljudi počeli raditi od kuće, a Zoom se pokazao istaknutom aplikacijom i online servisom.

Analitičarka Omdia Louise Shorthouse izjavila je da je Zoom prikupio gotovo 300 milijuna preuzimanja na Google Playu i Apple App Storeu od početka 2020. do 1. lipnja 2020., a rast od 2.000 posto u istom razdoblju 2019. godine.

Samo u travnju 2020. aplikacija je instalirana više puta nego u razdoblju od njenog pokretanja u rujnu 2014. do rujna 2019., na 96 milijuna u odnosu na 51 milijuna.

Međutim, porast instaliranja popraćen je povećanom zabrinutošću zbog Zoomove sigurnosti, s nizom izvještaja o nepozvanim pojedincima koji su napadali i hakirali sastanke.

To je dovelo do ispitivanja usluge u SAD-u, a neke su je njemačke vlasti čak Zoom zabranile u travnju. Kao odgovor, Zoom je postavio zahtjeve za lozinkom za korisnike koji se pridružuju sastancima.

Internet kladionice

Sportsko je klađenje uvijek bila omiljena zabava u Hrvatskoj, isto kao i u ostatku svijeta. Zadnjih je jedanaestak godina online klađenje doživjelo svoj procvat, a tome je u zadnjih godinu i pol pomogla samo pandemija koronavirusa jer je prekinula sve sportske aktivnosti uživo. S obzirom na to da su najveće svjetske kladionice postavile koeficijent na televizijske serije pa čak i na neka politička događanja.

Tako nedostatak domaćih kladionica potiče domaće kladioničare da se okreću stranim kladionicama poput Bet365 koje za registraciju novim korisnicima odobravaju i primamljive bonuse.

Dakle, broj se korisnika na kladionicama uvelike općenito povećao s obzirom na to da su mnoge lokalne poslovnice bile zatvorene.

Tik tok i Pinterest

Kreativnost se na društvenim mrežama pokazala glavnim načinom ubijanja vremena kod kuće – a to pokazuje sve veća popularnost TikToka.

U prvom tromjesečju zabilježio je najviše preuzimanja (315 milijuna) bilo koje aplikacije ikad što se tiče jednog tromjesečja, pokazuju podaci Sensor Towera.

“Preuzimanja aplikacije povećava se iz mjeseca u mjesec, posebno što se tiče zapadnih teritorija. Popularnost TikToka eksplodirala je u Velikoj Britaniji“, rekao je Shorthouse.

Međutim, veća popularnost znači više pažnje i veća odgovornost. Vlasnik TikToka, ByteDance, suočio se s američkim senatorima koji su pozvali Federal Trade Commission (FTC) da ispita je li kršio zaštitu privatnosti djece uvažavajući videozapise djece mlađe od 13 godina.

Kao odgovor na to, tvrtka je pružila jamstvo da će uvesti nove mjere zaštite za mlade. Situacija očito nije utjecala na popularnost aplikacije jer preuzimanja aplikacije konstantno rastu.

Aplikacije poput Pinteresta, koje podržavaju personalizirane kategorije, odnosno mape u koje se sprema željeni sadržaj korisnika, bilježe visoku stopu pretraživanja i pinova. Teme poput zdravlja i brige o sebi, društvenih igara i zabave, online školovanja i recepata – najčešće su teme pretraživanja i spremanja sadržaja.

Netflix i YouTube

S obzirom na to da smo svi bili primorani raditi i učiti od kuće, jedna od manje iznenađujućih je činjenica da su ljudi svoje utočište pronašli u medijskim i zabavnim aplikacijama; kao što s YouTube i Netflix. Kreću se podaci porasta od više od 20% što se tiče korištenja zabavnih i glazbenih aplikacija.

Netflix je zabilježio porast preuzimanja aplikacija za 55% krajem ožujka 2020 godine. Za prvo tromjesečje 2020. Netflix je zabilježio preko 59 milijuna instalacija.

YouTube je također sjajno započeo 2020. godinu s 110 milijuna dolara potrošenih unutar aplikacije - što ga je stavilo na vrh glavnih streaming aplikacija.

Amazon i Alibaba

S obzirom na velik porast e-trgovine koja je zaokupila mnoge ljude, pogotovo u posljednjih godinu i nešto, to je utjecalo i na porast popularnosti mnogih aplikacija za e-trgovinu. Amazon i Alibaba tako dijele krunu i postali su divovima pandemije. Čak iako se 72 milijarde dolara prihoda Alibabe čini relativno skromnim u usporedbi s Amazonovim 280,5 milijardi, budući potencijal rasta izgleda dobro, saznajemo prema portalu Seebiz. No, koliko je to zapravo štetno za nas i koliko nas čini ovisnima o shoppingu. Šopingholičari su postojali i prije pandemije, a činjenica da ih od kupnje dijeli samo nekoliko klikova sigurno je utjecala na njihovo umnožavanje.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa