KUPAČI DANAS NA PULSKOM MORNARU
MORE KAO MELEM 'Malo trne cijelo tijelo, ali se naviknete. Deset minuta u hladnoj vodi diže imunitet, svatko to može izdržati'
22.12.2024 - 16:49
Stanovnici Istre i Primorja spremni su platiti višu cijenu za kvalitetnije proizvode. Na to koju će prodavaonicu odabrati najviše uteče ponuda kvalitetnije svježe ribe i plodova mora. Vole odlaziti u kupnju pa često posjećuju dobro organizirane prodavaonice u kojima je i ugođaj ugodan, piše 24sata u članku o navikama kupaca.
Brzina kupnje, prema istom dnevnom listu, koji prenosi rezultate istraživanja agencije Nielsen, najvažnija je Zagrepčanima, dok su Slavonci uporni u traženju najnižih cijena. Iz Lidla su za 24sata rekli da su navike njihovih kupaca poslovna tajna, iz Spara da asortiman prilagođavaju regionalnim specifičnostima, dok su iz Konzuma poručili da kupci vole lokalne proizvode, primjerice pivo iz pivovare iz njihovog kraja.