Aplikaciji Smart Rovinj INpuls nagrada publike

0
Grad Rovinj
Grad Rovinj

Na ovotjednoj dodjeli nagrada Udruge gradova Republike Hrvatske – Inpuls - rovinjskom projektu „Smart Rovinj-Rovigno“ dodijeljena je nagrada publike. Program INpuls pokrenut je od strane Udruge gradova u studenom 2012. godine s ciljem sustavnog prikupljanja, objavljivanja, ocjenjivanja, širenja i nagrađivanja najbolje prakse u lokalnoj samoupravi. Nagrada publike dodjeljuje se gradu koji je prikupio najviše glasova građana za nominirane najbolje prakse, što joj daje posebnu vrijednost.

„Smart Rovinj–Rovigno“ je pametni IT sustav koji omogućuje građanima Rovinja slanje sugestija i/ili prijavljivanje raznih  problematika koje uočavaju u svojem okruženju, te tako doprinosi njihovom rješavanju. Primjena sustava „Smart Rovinj-Rovigno“ započela je prosincu 2015. godine, a danas ga koristi 4.000 građana. Razlog njegovog uvođenja i provedbe je promptno rješavanje specifičnih problema zajednice, doprinos poboljšanju kvalitete života građana i unaprjeđenje rada gradskih institucija i organizacija. Uvođenjem ove aplikacije  ubrzava se proces komunikacije građana i institucija te se uočeni problemi rješavaju u kraćem roku.

Po primitku pojedinačne prijave  slijedi odgovor nadležnih. Prijavitelj je anoniman te može pratiti kome je prijava proslijeđena, je li riješena ili postoje problemi oko rješavanja. Informacije o tijeku rješavanja dostupne su svim građanima. Prijave se prosljeđuju subjektima iz javnog i privatnog sektora ovisno o nadležnosti (npr. Javna vatrogasna postrojba, Komunalni servis, komunalni redari, Sportska zajednica, Maistra, Odvodnja, škole, vrtići i dr.) Trenutni rezultat jest više od 95% uspješni riješenih prijava.

Građani  se također aktivno uključuju svojim prijedlozima i zapažanjima, a temeljem povratne informacije dobivaju uvid o tome koje i u kolikoj mjeri institucije odrađuju poslove iz svojeg djelokruga rada. Navedeno prikazuje statistika rješavanja prijava. Prijave se odnose na različite problematike, a neke od njih jesu: čišćenje obale, popravak javne rasvjete, uređenje parkinga, košnja trave, otklanjanje otpada, popravak šahtova i dr. Sustav također objavljuje značajnije projekte koji se provode na području grada te time doprinosi većoj informiranosti građana.

Prema komentarima građana (koji se objavljuju  na stranicama sustava) može se konstatirati da je ovakav način komunikacije vrlo dobro prihvaćen te da je visokim postotkom riješenih prijava opravdao očekivanja javnosti i postigao svoj cilj. Facebook stranica „Smart Rovinj-Rovigno“ dodatno doprinosi objavi informacija, komentara i projekata javnog i privatnog sektora te se time povećava informiranost, a posljedično i zainteresiranost građana za svoje okruženje. O svemu prije navedenom svjedoči i netom dobiveno priznanje koje je potvrdilo da se napori i ulaganje u komunikaciju sa građanima uvijek isplate. Osobno se uvjerite u korisnost aplikacije na ovome linku.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa