Održana prva radionica za izradu Kulturne strategije Grada Poreča
Grad Poreč započeo je s provođenjem projekta izrade Kulturne strategije Grada Poreča 2016. – 2020. Tako je 13. srpnja u Maloj vijećnici Grada Poreča održana prva radionica na kojoj su sudjelovali predstavnici različitih institucionalnih i vaninstitucionalnih aktera u kulturi. Na radionici su bili prisutni predstavnici Grada, Pučkog otvorenog učilišta Poreč, Turističke zajednice Grada Poreča, Valamar Riviere, porečki umjetnici udruge Garažno društvo, Giostra, MOT08, Društvo za skrb i promicanje održivog korištenja kulturne baštine Poreč i Zajednice Talijana Poreč
Tom prilikom predstavljena su temeljna polazišta izrade strateškog dokumenta ove vrste, a to je prije svega činjenica da kulturna strategija jedne zajednice mora imati identifikacijske snage za zajednicu i često radi vlastite dinamične prirode same kulture, ta ista strategija traži kontinuirano propitivanje.
Sudionike se upoznalo s metodologijom procesnog pristupa izrade, koja pretpostavlja istraživanje na tri razine, a to su poznavanje stanja stvari, prepoznavanje izdvojenih elemenata koji su značajni zajednici i koji zajednicu predstavljaju i djelovanje koje uključuje pregovaranje, suradnju i sinergiju lokalnih aktera i kreatora kulturne politike. Istraživanje uključuje: pregled relevantne stručne i znanstvene literature, analizu kvalitativnih i kvantitativnih pokazatelja, preliminarno sondiranje terena anketiranjem šire javnosti kojemu je cilj istražiti institucionalni okvir kulturnog djelovanja, osnovne elemente marketing miksa i pristupačnost kulturnih sadržaja, radionice te terensko istraživanje koje uključuje polustrukturirane dubinske intervjue.
Na radionici sudionici su predstavili svoje trenutno aktualne, ali i moguće buduće projekte u kulturi, identificirali problematiku s kojom su suočeni, detektirali prilike mogućih rješenja.
Imajući na umu dinamičnu i kontekstualnu prirodu, a i činjenicu da je lokalna zajednica nositelj kulture koju živi, ovim putem pozivaju se svi zainteresirani da se svojim prijedlozima, komentarima i potrebama aktivno uključe u definiranje strateških ciljeva, mjera i projekata u kulturi.
Projektni tim Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli za izradu strategije čine: Tea Golja – ekonomistica specijelizirana za menadžment u kulturi i turizmu, Iva Slivar - ekonomistica specijalizirana za turizam i Marketing, kulturna antropologinja i etnologinja Duga Mavrinac i po vjesničar umjetnost Ivan Dobran.