Bruno Bulić: Cijena gradskog prijevoza u jednom smjeru je previsoka
Predsjednik Sindikata Istre i Kvarnera, Bruno Bulić se 9. kolovoza očitovao o medijskim napisima u kojima se vozače Pulaprometnih autobusa proziva za naplatu autobusnih karata bez izdavanja računa. “Treba doznati pravo stanje stvari, a to je na nadležnim službama da naprave. Ukoliko se dokaže da su navodi točni, trebalo bi kazniti pojedince, a ne optuživati generalno sve zasposlenike Pulaprometa”, smatra Bulić te ističe da vozači gradskih autobusa rade naporno i nije u redu da ih se proziva za bilo kakva nedjela bez konkretnih dokaza.
“Osobe koje koriste usluge gradskog prijevoza trebale bi pitati račun, a mislim da ionako nisu vozači ti koji moraju naplaćivati karte jer se tako samo stvara dodatna gužva u autobusu”, rekao je Bulić i dodao da bi eventualno rješenje bilo postavljanje automata u autobuse.
Čelnik SIK-a naglasio je da je na Pulaprometu i Gradu da to reguliraju na najbolji mogući način i napomenuo: “Cijena karte od 11 kuna u jednom smjeru previsoka je, stoga ne krivim građane koji onda radije sjednu u svoj automobil i odvezu se na željenu destinaciju, mada se tako samo stvara još veći kolaps u gradu”.
Inače, sindikalisti smatraju i da su autobusi Pulaprometa iznimno loši te su često u kvaru, pa ističu da bi, po isteku garntnog roka, trebalo naručiti ekonomičnija vozila jer se na ovako uzalud troši pozamašna svota novaca. (Paola Albertini)
Škatar: Cijena vrijednosne karte najniža je u Hrvatskoj i iznosi 6 kuna
“Gospodin Bruno Bulić još je jednom iznio čitav niz neistina vezanih za poslovanje ovog gradskog poduzeća”, reagirao je na Bulićeve tvrdnje Igor Škatar, direktor Pulaprometa. “Govoreći o cijeni prijevozne karte, za koju Bulić smatra da je nedopustivo visoka, odnosno 11,00 kuna, želimo napomenuti kako je cijena vrijednosne karte najniža u Hrvatskoj, te iznosi 06,00 kuna. 11,00 kuna je iznos karte koju putnik plaća kod samog vozača i ona je logično viša jer upravo njena visina ima za cilj motivirati putnike da karte ne kupuju kod vozača jer se time stvaraju nepotrebne gužve u prometu, a posljedično vodi i do kašnjenja autobusnih linija.
Sustav naplate koji se koristi u Pulaprometu prvi je takav sustav koji je uveden u Republici Hrvatskoj, a taj se sustav danas uzima kao primjer u ostalih gradovima diljem države pa i šire.
Što se pak tiče optužbi da se istovremeno na popravku u garaži nalaze tri do pet autobusa te da su autobusi Pulaprometa kvarljiva roba, napominjemo da se pulski autobusi mogu pohvaliti najvišim koeficijentom tehničke ispravnosti vozila u Republici Hrvatskoj.
Napominjemo da ne postoji nikakva „posebna priča“ kako ju Bulić naziva oko nabavke novih autobusa Pulaprometa. Podsjećamo da su novi autobusi na koje Bulić aludira nabavljeni 2007. godine javno, transparentno i što je najbitnije za naše građane, po najisplatljivijem ekonomskom modelu. Optužbe da autobusi troše 20-30 % više goriva nego ostali, smatramo neutemeljenima”, rekao je Igor Škatar.