REDOVITO ODRŽAVANJE ILI KVAR?

Novi vlak opet nije u funkciji. Voze ga u Zagreb, a u Pulu stiže zamjenski

Piše: Bojan Žižović

24.01.2025 - 15:39
Foto: Istarski.hr
Foto: Istarski.hr

Novi vlak, koji je na istarskim prugama prvi put pušten u promet početkom ožujka 2023., ponovo nije u funkciji. Iako je već prve godine nekoliko puta bio u kvaru, sada iz HŽ-a Putničkog prijevoza (HŽPP) u šturim odgovorima na naša pitanja odgovaraju da će „novi dizel-motorni vlak serije 7023 biti sljedeći tjedan prevezen u Zagreb zbog redovitog održavanja, a u Pulu će biti poslan drugi vlak serije 7023“. Napominju i da je vlak je uveden u promet na istarskom području radi unaprjeđenja usluge prijevoza. Neslužbeno, međutim, doznajemo da je vlak u kvaru još od 12. prosinca.

 

Putnici na pulskom kolodvoru nam kažu da ih uopće ne čudi što novi vlak ne vozi. Kažu da je često van upotrebe pa stoga nisu osjetili nekakvo unapređenje usluge. Novi je vlak, podsjetimo, stigao u Istru nakon nesreće u kojoj se stari vlak nije zaustavio na pulskom kolodvoru, već je nastavio dalje prugom koja nije u upotrebi te je na koncu naletio na kombi i vukao ga za sobom nekoliko stotina metara.

Stručnjaci su svojedobno u medijima upozoravali što bi se moglo dogoditi. Prema njihovom mišljenju, loše je rješenje bilo dovesti moderni vlak na zastarjelu prugu te su predvidjeli da će zbog toga kvarovi na njemu biti učestali.

Inače, HŽ Putnički prijevoz je lani najavio da bi u Istru u prvom kvartalu ove godine trebao stići i baterijski motorni vlak.

„Vlak ima 110 sjedećih mjesta i moći će voziti do 120 kilometara na sat. Putnicima će na raspolaganju biti i besplatni Wi-Fi, u vlak će moći ulaziti osobe u invalidskim kolicima, imat će prostor za bicikle. Trenutačno gradimo šest punionica za punjenje baterija koji će biti postavljeni na kolodvorima Split, Osijek, Varaždin, Bjelovar, Virovitica i Pula“, najavio je prije nekoliko mjeseci Mario Šimić, voditelj projekta nabave novih vlakova u HŽPP-u.

Tweet

Posljednje novosti