Rovinjski studio osvojio nagradu za vizualni identitet rovinjskog bazena
Piše: Istarski.hr
Cijelom nizu dobivenih priznanja rovinjski studio Tumpić/Prenc dodao je ovih dana i nagradu pristiglu s natječaja Grands Prix du Design. Zlatom je nagrađen projekt vizualnog identiteta gradskog bazena u Rovinju, obznanjeno je na svečanosti u Montrealu, u dvorani Plaza Centre-Ville.
Nagradu Grands Prix du Design, utemeljenu 2007. godine u Montrealu, dodjeljuju magazin Intérieurs i specijalizirani portal Int. Design. Riječ je o međunarodnom natjecanju koje slavi izvrsnost i talent kreativnih profesionalaca i tvrtki koji su se istaknuli kroz uzornu praksu. Natjecanje je otvoreno sudionicima iz cijelog svijeta, a izvrsnost predstavljenih projekata ocjenjuju vodeći svjetski stručnjaci, istaknuti akademici i utjecajni novinari.
Studio Tumpić/Prenc je, uz tehničku realizaciju partnera Sinam iz Tinjana, zaslužan za vizualni identitet novog kompleksa bazena u Rovinju, koji se prostire na 3.637 četvornih metara. Jedna od posebnosti bazena je njegova velika staklena stijena koja gleda na more, udaljeno svega nekoliko metara. To na neki način omogućuje vizualno spajanje vode bazena i mora te potpuni doživljaj odlaska na more ili bazen.
Kao lajtmotiv upotrijebljen je ručnik, predmet karakterističan upravo za bazen ili plažu. Prisutan je na svim dijelovima signalizacije bazena, tako što visi na stropu, sa strane ili na pločicama. Svaka ikona, pa tako i ubrus, ima svoju boju, koja unosi raznolikost i živost u dotad neutralni prostor. Signalizacija se može vizualno povezati s karakteristikama mediteranskih gradova poput Rovinja, gdje se rublje suši na kultnim tiramolima, razapetim između kuća.
„Ponosni smo što smo ovu cijenjenu nagradu dobili upravo za projekt u našem rodnom gradu. Drago nam da i na ovaj način promoviramo grad u kojem djelujemo. Ljepote Rovinja i njegovog krajolika daju nam trajnu inspiraciju da se potpuno posvetimo svim našim klijentima i sadržaju kojeg žele komunicirati“, izjavio je Anselmo Tumpić, kreativni direktor studija.