Producent Marin Leo Janković novi voditelj PR-a i marketinga pulskog kazališta
Puljanin Marin Leo Janković novi je voditelj marketinga i odnosa s javnošću Istarskog narodnog kazališta – Gradskog kazališta Pula. Na natječaj raspisan 29. prosinca 2023. javilo se čak 23 kandidata, među kojima je njih samo šest ispunjavalo formalne uvjete natječaja.
Nakon obavljenog intervjua i pisanog testiranja, kojem se odazvalo svih šest kandidata, povjerenstvo za provedbu postupka natječaja predložilo je ravnateljici pulskog kazališta Gordani Jeromela Kaić spomenutog kandidata, koja ga je odabrala za novog voditelja marketinga. Na tom je mjestu naslijedio nedavno umirovljenu Claru Chiaru Cerin.
Marin Leo Janković (27) diplomirao je produkciju audiovizualnih i multimedijskih projekata na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Za studiranja bio je predsjednik Studentskog zbora ADU i dobitnik triju rektorovih nagrada Sveučilišta u Zagrebu. Producentsko i organizacijsko iskustvo mahom je stjecao radom na filmskim festivalima, filmskim i projektima iz reklamne industrije.
Osim toga, razvijao je i provodio marketing strategije, aktivnosti odnosa s javnošću te cjelokupnu distribuciju domaćih i stranih naslova za potrebe lokalne kino distribucije. Tijekom pandemije pokrenuo je i novu distribucijsku platformu za europske nezavisne filmske naslove i jedino moguće javno okupljanje – Drive in kultura, a s pozicijom direktora Tabor Film Festivala zaokružio je znanja, iskustva i kontakte u kulturnim i kreativnim industrijama, stoji u njegovom životopisu.
Na jubilarnom 60. izdanju Pulskog filmskog festivala odabran je za člana žirija Mladih filmofila, a od 2014. do 2016. godine bio je koordinator programa za mlade Dizalica, 2015. sudjeluje u stvaranju dnevnih video reportaža, a od iduće godine djeluje i kao koordinator RED radionice te voditelj najava programa u INK-u. S Puljankom, također producenticom Sabrinom Herak Smoković osnivač je produkcijske kuće Submarine.
Na natječaju se tražilo da kandidat ima stručnu spremu univ. mag./mag. struke iz područja društvenih znanosti: ekonomija/mag.art. produkcije te radno iskustvo od tri godine, a od posebnih i aktivno znanje dva strana jezika od kojih jedan talijanski, B razina, poznavanje CRM sustava, marketinga društvenih mreža i online prodaje.
Voditelj marketinga i odnosa s javnošću osmišljava i predlaže marketinške strategije, strategije i modele prodaje i povećanja broja publike, prati prodajne i marketinške aktivnosti na svim razinama: produkcije, pozicioniranja, određivanja cijena i promocije, osmišljava i izrađuje komunikacijski, marketinški i medija plan, predlaže i koordinira marketinške kampanje, unapređenje marketinških proizvoda i usluga Kazališta, predlaže marketinške modele za prijave na fondove EU, izrađuje financijsko-prodajno-promidžbeni plan za kazališnu sezonu i vodi brigu o utrošku odobrenih sredstava, sastavlja godišnji medijski plan i surađuje s predstavnicima elektroničkih i pisanih medija u svrhu kvalitativne i kvantitativne promocije Kazališta, priprema i organizira najave, intervjue, reportaže s pokusa, konferencije za medije i odgovoran je za pravovremeno obavještavanje javnosti o programima Kazališta, predlaže i sastavlja troškovnik propagandnog materijala za pojedine predstave i troškovnik za gostujuće predstave te u tu svrhu usko surađuje s vanjskim suradnicima: dizajnerima, tekstopiscima, fotografima, video-snimateljima i tiskarama.
Također, surađuje u uređivanju i pripremi kazališnih izdanja (tiskovnih, elektroničkih i multimedijalnih, promotivnih materijala i dr.), predlaže i sastavlja modele sponzorsko-donatorskih ugovora i nadzire njihovo ostvarenje, te komunicira s korisnicima društvenih mreža Kazališta. (M. V. I.)