Foto Prodavaonicu dm-a na Verudi krasi umjetničko djelo Marine Mesar-OKO
U subotu, 28. svibnja, Marina Mesar - OKO ukrasila je pročelje prodavaonice dm-a na Verudi kako bi prikazala svoju viziju ljepote koja izvire iz umjetnosti. Umjetnica Marina Mesar – OKO svoje radove izlagala je od Brazila do New Yorka, Tokija i Londona, a mural na prodavaonici dm-a inspiriran je ljepotom i snagom prirode.
„Smilje i lavanda za mene predstavljaju bezvremensku ljepotu. Smilje kao biljka nosi ime Immortelle i dio je naše povijesti. Koristile su je naše bake od davnina, kako za liječenje tako i za pripremu krema za održavanje mladolikosti. Uzgajaju je po otocima, čitavoj Dalmaciji i Istri i ljudi stalno otkrivaju blagodati ove biljke koja se savršeno uklapa u simboliku dm-ovog Street Art projekta“, istaknula je Marina Mesar-OKO.
Snagu umjetnosti pokazala je i dizajnerica Đurđica Vorkapić koja je u Puli predstavila novu kolekciju Hippy Gardena #INSPIREDBYART, u kojoj je tkanina postala umjetničko djelo.
„Naš cilj je da prodavaonice dm-a budu više od mjesta na kojem ljudi obavljaju kupnju. Stoga smo u suradnji s renomiranim umjetnicima i dizajnericom Đurđicom Vorkapić građanima i svim posjetiteljima omogućili da osjete snagu inspiracije. Želimo da naše prodavaonice budu trajni podsjetnik na to da samo jedan trenutak nadahnuća može potaknuti promjene i otvoriti nove perspektive“, izjavila je Martina Markota, voditeljica odnosa s javnošću.
Street art projekt krenuo je iz centra Zagreba gdje je akademska slikarica Nikolina Ivezić oslikala izloge prodavaonice dm-a. Boris Bare, Marin Remić i Marina Mesar - OKO svoju umjetničku viziju ljepote potom su prenijeli na pročelja prodavaonica dm-a u Puli, Splitu i Šibeniku, a zadnja postaja dm-ovog Street Art projekta bit će Đakovo, gdje će Boris Bare svojim radom ukazati na ljepotu i raskoš tradicije.
Okupljeni građani pratili su nastajanje novog umjetničkog identiteta dm-ove prodavaonice, a na raspolaganju su im bili i savjeti dm beauty savjetnika koji su im pomogli da inspiraciju pronađu u make up proizvodima.