'guraju stvari na blagajni'

Istranka Lidlu: 'Ako nemate radnika dofurajte ih iz Njemačke'

0
Lidl u Rovinju (foto: Facebook)
Lidl u Rovinju (foto: Facebook)

"Kako već duže vremena vršite istraživanje zadovoljstva kupaca ... malo ću Vam pripomoći. Lidl Rovinj 20. kolovoza (imam račun) - na kasi mladi gospodin (nije bila gužva) provlači našu kupovinu munjevitom brzinom i nakon plaćanja našu kupovinu gura i pritom padaju stvari koje smo platili. Zamolili smo mladog gospodina da nam ne gura stvari jer padaju, na što nam od odgovara da u Konzumu i Plodinama imaju sporije kase te ukoliko nismo zadovoljni robu možemo vratiti!?", napisala je jedna Žminjka na svom Facebook profilu.

"Tko je spomenuo nezadovoljstvo...!? Spomenula sam guranje. Usput u svojoj smo kupovini našli robu od kupca iza nas koju je Vaš djelatnik ugurao. Tu robu mi nismo platili već kupac iza nas. Ukoliko sam kupila poveću količinu robe potrebno mi je i netko vrijeme da je pokupim ili nakon što platim više Vam nismo interesantni kao kupci?? Pitam se da li Vi stvarno Vaše djelatnike prisiljavate da tako (munjevito) rade po blagajnama i usput da usmjeravaju kupce u ostale trgovačke lance ako ukažu na propust djelatnika???", napisala je Žminjka.

"Tvoju smo kritiku proslijedili nadležnom odjelu kako bi odgovorna osoba za trgovinu u Rovinju razgovarala s našim djelatnicima i ponovila im pravila ponašanja prema našim kupcima, kao i pravila naplaćivanja...Vjerujemo da će tvoja kritika uvelike pridonijeti promjenama", odgovorili su joj iz Lidla.

"Isto Lidl Rovinj jučer, jedna blagajna radi druga se zatvara, žena pita curu dali je otvoreno, kaže ne i ode, a na ovoj blagajni cijeli red već i za par minuta se vraća ta ista i otvara blagajnu komentira drugoj da će se pokupit i otići doma, sva bijesna, vadi slušalicu iz uha pa neka govori mi sad!! Ljudi slušaju i komentiraju!", napisala je druga Istranka. "U svim trgovinama imate istih problema. Imate 6 kasa samo 2 do 3 rade. Ako nemate radnika dofurajte ih iz Njemačke", napisala je treća Istranka na Facebooku. "Budući da su djelatnici organizirani u smjenskom radu broj djelatnika u trgovini ponekad ne odgovara broju raspoloživih blagajni. Uvijek nastojimo skratiti vrijeme čekanja na blagajnama"; odgovorili su joj iz Lidla.

 

loading...

Posljednji komentari

Povezane vijesti

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa