Istra Inspirit dobio Zlatnu kozu u kategoriji inovativni proizvodi

10.12.2012 - 19:44
Istra Inspirit osvojio je Zlatnu kozu u kateogriji inovativni proizvodi koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije
Istra Inspirit osvojio je Zlatnu kozu u kateogriji inovativni proizvodi koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije

Upravni odjel za turizam Istarske županije primio je još jednu nagradu za projekt Istra Inspirit. U porečkom  hotelu Valamar Diamant, 10. prosinca, 2012. godine, godišnju nagradu Zlatna koza - Capra d'oro za 2012. godinu u kategoriji: Inovativni proizvodi koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, za projekt Istra Inspirit primio je Branko Curić, pročelnik Upravnog odjela za turizam Istarske županije i Manuela Hrvatin, voditeljica projekta Istra Inspirit.

Ovo je već četvrto službeno priznanje organizacijskom timu za ogroman trud uložen pri podizanju ovako velikog projekta koji je realiziran u suradnji s Istarskom razvojnom turističkom agencijom i Turističkom zajednicom Istre. Svečanu dodjelu nagrada dodatno su začinili i Inspirit glumci, članovi Društva ljubitelja Giostre, prezentirajući kraću epizodu iz svog Inspirit doživljaja, Iustitie.

Podsjećamo, iza organizatora je sveukupno 27 manifestacija koje su započele u lipnju Jules Verneovim bijegom iz pazinskog kaštela, a završile su 28. rujna na ulicama starogradske jezgre Poreča. Devet različitih kulturno, povijesno i gastro doživljaja, oživjeli su autentične lokacije u Istri i prikazali ih na potpuno drugačiji način.

Prvi Istra Inspirit doživljaj,
Prvi Istra Inspirit doživljaj, "Jules Verne: Bijeg iz Kaštela"
Istarski kašteli, rimske vile, starogradske jezgre, muzeji, pa čak i rudnik u Raši, pretvoreni su u pozornicu  te su uz vrhunsku režiju, scenografiju, kostime i glazbu, uspjeli dočarati trenutke istarske mistične povijesti. Za potpuni doživljaj, uz glazbu i ples određenih povijesnih razdoblja, kušana su i prigodna jela, primjerice rimska gozba, ribarski meni, romantični doručak, rudarska marenda, renesansna gozba, večera Julesa Vernea…

Već u svojoj premijernoj godini, Istra Inspirit stvorio je kompletan brand koji uključuje i vlastite autentične suvenire koji su se mogli kupiti na svakom Inspirit doživljaju. Uz konstantan angažman voditelja projekta, organizacijske ekipe, prodajnog i call centra, program uključuje u produkciju 40 profesionalnih glumaca, 80 statista, redatelja, dramaturga, kao i 10 predstavnika tehničkog osoblja, te studente pulskog sveučilišta, smjer kulture i turizma. Internet stranica Istra Inspirita, www.istrainspirit.hr, prevedena je na 6 jezika, a inovaciju na ovom području predstavlja on line kupovina ulaznica za doživljaje. Datumi za Inspirit doživljaje u 2013. godini dostupni su na Inspirit web stranici.

Tweet

Posljednje novosti