Studio Sonda dio pobjedničkog tima: Aplikacija Hartera Festivala najbolja na Izložbi hrvatskog dizajna

19.09.2012 - 11:40
Sean Poropat i Jelena Šimunović, kreativni direktori Sonde
Sean Poropat i Jelena Šimunović, kreativni direktori Sonde

U zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt 13. rujna otvorena je Izložba hrvatskog dizajna 11-12, u sklopu koje su dodijeljene i nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva za nabolja dizajnerska ostvarenja u protekle dvije godine, u profesionalnoj i studentskoj kategoriji.

U profesionalnoj kategoriji elektronskih/interaktivnih medija najboljom je proglašena Mobilna aplikacija Hartera festivala koja, pored uobičajenih informacija o festivalu, omogućava kupovinu jeftinije festivalske ulaznice, download i čitanje stripa Radio Isus, te igranje interaktivnih mini-igara koje se izvode putem augumented reality i face recognition tehnologija.

Sa­držaji i mogućnosti aplikacije otključavaju se skeniranjem QR kodova koji su vidljivo i strateški raspoređeni po prostoru Hartere, a velika količina QR kodova je preko tiskanih materijala podijeljena i predstav­ljena prije samog festivala po cijeloj Hrvatskoj i regiji.

Pronalazeći ih, prateći upute i likove koji će se virtualno pojavljivati u prostoru (toč­nije, pogledom kroz ekran mobitela) i sudjelujući u igrama, korisnici su imali priliku doći do raznih instalacija (npr. fontana piva), projekcija ili čak tajnih lokacija/partyja unutar samog prostora Hartere.

Autor koncepta je Damir Martinović - Mrle, inače član poznatog rock sastava Let 3 te jedan od organizatora Hartera festivala. Suatorstvo na projektu potpisuju: Mirko Trkulja (koncept i dizajn mobilne aplikacije), Studio Sonda (dizajn promo materijala i mobilne aplikacije te identiteta festivala), Dvasadva (dizajn mobilne aplikacije) te Tea Stražičić i Sebastijan Saganić (stripovi, ilustracije). Naručitelj je K.LJ.B. – Klub Ljubitelja Buke.

Mobilna aplikacija Hartera festivala
Mobilna aplikacija Hartera festivala
"Nakon što su naši radovi nagrađivani na području grafičkog dizajna (plakati, identiteti) te na području produkt dizajna (skije), ponosni smo što smo dobili najvažniju dizajnersku nagradu u Hrvatskoj i s područja elektronskih/interaktivnih medija. Dokaz je to da idemo ukorak s vremenom. Kao i sve ove godine, rad s ekipom Hartere bio je nezaboravno iskustvo. U godini kada su mnogi glazbeni festivali zbog nedostatka sponzora i financijskih sredstava otkazivani, sretni smo što Hartera ne samo opstaje, već i grafički i tehnološki razmišlja na inovativan način, stvara nove vrijednosti. To je način na koji želimo raditi i drago nam je što smo dio te priče", Ističu Jelena Šimunović i Sean Poropat, kreativni direktori Studia Sonda.

"Hartera aplikacija nešto je posve novo. Nešto što, barem po našim saznanjima, nije do sada učinio niti jedan muzički festival u svijetu. Prijašnje Mrletove ideje i instalacije ubacili smo u virtualan svijet, za što su nam uvelike pomogle tehnologije prepoznavanja lica i nadopunjene stvarnosti na mobilinim uredjajima. Željeli smo posjetiteljima priskrbiti mogućnost skupne interakcije, u što se izvrsno uklopio muzicki reaktivni dio. Naime, posjetitelji su mogli i sa svojim Iphone uređajima, a koji su bili preko bluetootha spojeni na server, kontrolirati efekte skladbi na tom serveru, prethodno odabranih na MTV natječaju", pojašnjava inovativnost aplikacije kreator njezina koncepta, Mirko Trkulja. 

Tweet

Posljednje novosti