Studio Sonda dio pobjedničkog tima: Aplikacija Hartera Festivala najbolja na Izložbi hrvatskog dizajna
U zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt 13. rujna otvorena je Izložba hrvatskog dizajna 11-12, u sklopu koje su dodijeljene i nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva za nabolja dizajnerska ostvarenja u protekle dvije godine, u profesionalnoj i studentskoj kategoriji.
U profesionalnoj kategoriji elektronskih/interaktivnih medija najboljom je proglašena Mobilna aplikacija Hartera festivala koja, pored uobičajenih informacija o festivalu, omogućava kupovinu jeftinije festivalske ulaznice, download i čitanje stripa Radio Isus, te igranje interaktivnih mini-igara koje se izvode putem augumented reality i face recognition tehnologija.
Sadržaji i mogućnosti aplikacije otključavaju se skeniranjem QR kodova koji su vidljivo i strateški raspoređeni po prostoru Hartere, a velika količina QR kodova je preko tiskanih materijala podijeljena i predstavljena prije samog festivala po cijeloj Hrvatskoj i regiji.
Pronalazeći ih, prateći upute i likove koji će se virtualno pojavljivati u prostoru (točnije, pogledom kroz ekran mobitela) i sudjelujući u igrama, korisnici su imali priliku doći do raznih instalacija (npr. fontana piva), projekcija ili čak tajnih lokacija/partyja unutar samog prostora Hartere.
Autor koncepta je Damir Martinović - Mrle, inače član poznatog rock sastava Let 3 te jedan od organizatora Hartera festivala. Suatorstvo na projektu potpisuju: Mirko Trkulja (koncept i dizajn mobilne aplikacije), Studio Sonda (dizajn promo materijala i mobilne aplikacije te identiteta festivala), Dvasadva (dizajn mobilne aplikacije) te Tea Stražičić i Sebastijan Saganić (stripovi, ilustracije). Naručitelj je K.LJ.B. – Klub Ljubitelja Buke.
"Hartera aplikacija nešto je posve novo. Nešto što, barem po našim saznanjima, nije do sada učinio niti jedan muzički festival u svijetu. Prijašnje Mrletove ideje i instalacije ubacili smo u virtualan svijet, za što su nam uvelike pomogle tehnologije prepoznavanja lica i nadopunjene stvarnosti na mobilinim uredjajima. Željeli smo posjetiteljima priskrbiti mogućnost skupne interakcije, u što se izvrsno uklopio muzicki reaktivni dio. Naime, posjetitelji su mogli i sa svojim Iphone uređajima, a koji su bili preko bluetootha spojeni na server, kontrolirati efekte skladbi na tom serveru, prethodno odabranih na MTV natječaju", pojašnjava inovativnost aplikacije kreator njezina koncepta, Mirko Trkulja.