Grad o Outlooku: Pulska formula za privlačenje kvalitetnih manifestacija pokazala se uspješnom
Grad Pula strateški se opredijelio za privlačenje manifestacija koje će nas tijekom cijele godine pozicionirati na turističkoj karti svijeta. Svim promotorima zainteresiranima za organizaciju koncerata, manifestacija i programa s izravnom koristi za grad Pulu, kakav ima Outlook, izlazimo u susret na jednak način, priopćeno je iz Grada Pule povodom završetka Outlook festivala.
Grad Pula naplaćuje minimalne obvezne troškove, ostavljajući im prostora za dodatnu promociju kako festivala, tako i samog odredišta, što se dosad pokazalo kao uspješan model za privlačenje kvalitetnih promotora i festivala. Tako smo ove godine svjedoci najjače sezone što se tiče ovog tipa događanja, a koja će kulminirati spektaklom hokeja u Areni, koji je pod istim uvjetima došao u Pulu.
Cilj grada Pule je da kroz sve ove aktivnosti profitiraju privatni poduzetnici i poduzeća koja djeluju na području grada, čime se postižu izravni pozitivni učinci za gradski proračun. Podsjetimo, samo prošle godine posjetitelji Outlooka potrošili su više od 40 milijuna kuna za samo nekoliko dana boravka u Puli, dok se ove godine očekuje još bolji rezultat, priopćili su iz Grada Pule.