htz na meti kritike

U novom spotu fali Istre: Ušla katedrala u Đakovu, ali ne i Eufrazijana

0
Foto: YouTube
Foto: YouTube

Poznati istarski turistički novinar Goran Prodan komentirao je na društvenim mrežama najnoviji promidžbeni spot Hrvatske turističke zajednice. Njegov post prenosimo u cijelosti:

"Za razliku od onog prvog serijala turističkih spotova HTZ-a pod nazivom "Croatia full of life", u kojima je ljudske živosti i živahnosti bilo otprilike kao na Mjesecu, ovaj novi spot, kojeg neumjereno hvale na sve strane, je doista puno bolji. Prokušana metoda korištenja međunarodno poznatih faca - sportaša, glazbenika, pa i jedne glumice - za turističku reklamu zemlje dala je dobar rezultat. Ništa originalno, ali ok.

Nažalost, opet je primjetan nesrazmjer između stvarnog turističkog doprinosa Istre Hrvatskoj i njenog udjela u spotu. U tri minute uspjela su se ugurati dva avionska kadra Rovinja i Arena s koncertom 2cellosa, sve skupa desetak sekundi. Istarska enogastronomija i agroturizam nula, Nacionalni park Brioni nula, Eufrazijeva bazilika u Poreču nula, Opatija nula sekundi... da spomenem tek neke, po meni, istaknute istarske turističke točke. Za katedralu u Đakovu, Zagrebu i Šibeniku ima mjesta, ali ne i za Eufrazijanu, koja je kao i šibenska na UNESCO-voj listi svjetske kulturne baštine.

Istina, pristran sam. Svaka čast Šibeniku i Dubrovniku, koji su duž Jadrana dobili najviše kadrova i sekundi (s njima i Zagreb), ali bi rekli naši stari - česa je preveć, njanke z kruhon ni dobro. Ili na razumljivijem jeziku: Croatia full of life but lack of Istria.", zapisao je Prodan. Video HTZ-a u nastavku.

 

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa