Rekordni broj gledatelja 59. festivala igranog filma

04.08.2012 - 06:45
Filmove 59. festivala igranog filma u Puli pratilo je 78.300 gledatelja
Filmove 59. festivala igranog filma u Puli pratilo je 78.300 gledatelja

Filmove 59. festivala igranog filma u Puli pratilo je 78.300 gledatelja, odnosno 4.690 više od prošlogodišnjih 73.610, što je najveći broj gledatelja u neovisnoj Hrvatskoj. Četrnaest hrvatskih filmova u Nacionalnom programu (12 u Areni, od čega 2 manjinske koprodukcije i 2 izvan konkurencije, te 2 u Kinu Valli) pogledalo je 50.478 gledatelja (prošle godine 35.800), a prosječna posjećenost filma iz Nacionalnog programa u Areni bila je 4.166 gledatelja po filmu. U Areni je bilo ukupno 63.850 gledatelja, u Kinu Valli 6.225, na Kaštelu 6.275, na Portarati 1.020, a u Solarnom kinu 930.

Tijekom 15 festivalskih dana prikazan je 151 film, održano je 13 koncerata, a programi Festivala održani su na 18 lokacija. Festival je imao 1.101 akreditiranu osobu: 577 gostiju, 253 novinara i 271 filmskog profesionalca.

Od 1. do 31. srpnja zabilježeno je 749 medijskih objava o Festivalu, od čega 304 tiskanih, 87 televizijskih, 129 radijskih i 229 internetskih. U istom periodu internetska stranica Festivala imala je 49.189 posjeta. Priložena, povijesna fotografija Duška Marušića – Čičija, dobitnika ovogodišnje nagrade Marijan Rotar, koja je snimana sa dizalice tijekom otvaranja Festivala,  na Facebooku je pogledana 10.563 puta.

59. festival igranog filma u Puli ostat će zapamćen i po prvoj 3D projekciji u Areni  koja je postavila 3 svjetska rekorda. Izvedena je s udaljenosti od 73,6 metara, što nadilazi sve dosad poznate filmske projekcije, ali i tvornički predviđene postavke same tehnologije. Uz to, postignut je kut vidljivosti 3D projekcije od 60º, čime je pokrivena ukupna površina auditorija u Areni u svom punom kapacitetu. Projekciju je pratilo 5.920 gledatelja, što je dosad najveći zabilježen broj gledatelja na jednoj 3D projekciji na otvorenom u svijetu.

Ovlašteni Opel i Chevrolet partner, Autokuća Autowill, druge je godine za redom službena auto kuća Festivala čiji je vozni park s festivalskim oznakama bio u stalnom pokretu po gradu. Od 14. do 28. srpnja Autowill je pokrenuo nagradnu igru "Glavni lik na cesti", a na današnjoj medijskoj konferenciji voditelj pulske poslovnice Autowill-a, Igor Krajcar, izvukao je sretnu dobitnicu – Irenu Mosić Šajatović iz Pule, koja će se tjedan dana voziti u Opel Insigniji s punim spremnikom goriva.

Tweet

Posljednje novosti