Pulski dizajneri Anja Stehlik i Dragan Blažić osmislili tsunami odijela
Čini li odijelo čovjeka? Vječno je to pitanje na čiji odgovor nećete dvojiti ni trenutka susretnete li se s Tsunami odijelima. Riječ je o robnoj marki koju je osmislio pulski dvojac Anja Stehlik i Dragan Blažić, a koja je više nego posebna. Posjetili smo Anju u njenom modnom studiju i razgovarali o ideji i uspješnoj realizaciji toga brenda.
„Ideja je krenula od surferskog lifestylea. Ja sam 2008. godine bila u Cannesu, a tamo sam prvi put radila s likrom“, počela je Anja svoju priču. Nakon toga u Puli je upoznala Dragana, koji je spominjao likru i svoju viziju o tome kako da bi se muškarci u odijelu osjećali udobno. „Tada sam dobila ideju da unutar odijela stavimo likru i tako je počela priča s Tsunami odijelima“, kaže Anja. Ono po čemu su njihova odijela, osim po materijalu, posebna i jedinstvena jest njihova personalizacija. „Svatko sebi može odabrati što god unutar odijela, na likru, želi staviti. Mi ponudimo boju, ilustraciju ili slično, a osoba si sama bira šare, uzorke, ilustracije, slike…“, priča Anja koja ističe da je likra izuzetno zahvalna za podstavu odijela: „Rastezljiva je i zadržava toplinu tijela, stoga ti u našem odijelu nije hladno, a i ne znojiš“.Još je jedna posebnost ovih odijela – karbonske pločice. Dragan ih je odlučio proizvoditi te se na Tsunami odijelima koriste umjesto dugmeta – istovremeno su ukrasne i korisne, imaju rupice poput dugmadi. Poveznica sa surfanjem je ta što je karbon zapravo materijal od kojeg se izrađuju daske za surfanje. A i same pločice izrađuju se u obliku surf daske, uz, dakako i ostale oblike, a imaju tri rupice. Tako se jedna pločica postavlja umjesto četiri gumba koja inače idu na rukave sakoa. Njih izrađuje i osmišljava Dragan, a odijela se, nakon što Anja u studiju izradi krojeve i uzorke, šivaju u Galižani.
No, da ne bude zabune, personalizirana i unikatna odijela nikako nisu namijenjena samo surferima ili sportašima.
„Tu je potekla ideja, no tzv. surferski lifestyle prerastao je u luksuzni brend, posebno zbog skupih materijala od kojih se izrađuju“, kaže nam Anja. Karbon je čak tri puta skuplji od običnog drva. Ipak, kako im je želja da njihova odijela budu ugodna i pristupačna svima, posebno onima koji ne vole klasičnu „uniformiranost“, njihove se cijene ne razlikuju mnogo od „klasičnih“ odijela i stoje od 2500 do 3500 kuna. „Dolaze nam maturanti, odvjetnici, doktori, biznismeni, sportaši…“, veli mlada dizajnerica koja ističe tri modela koja imaju: sportska, elegantna i svečana odijela.
„Mušterije dolaze kod nas, ispunjavaju formular s mjerama i po njihovoj želji odijela 'personaliziramo'“, priča Anja. Tako odijelo postaje personalizirano, pa je primjerice glumac Mario Valentić odabrao da se u njegovu podstavu „ubaci“ ilustracija tj. slika njegovog sina.
Tsunami je obukao i planetarno popularan dvojac 2cellos, Stjepana Hausera i Luku Šulića koji su upravo za njih izrađeno odijelo nosili na koncertu s Eltonom Johnom. „Zanimljiva je poveznica između violončela i naših dugmadi. Naime, i njihova su čela izrađena upravo od karbona“, doznali smo od Anje.
Uz njih, Tsunami je u odijela „ubacio“ pulske sportaše, Zelga Galešića i Damira Islambašića, zagrebačkog hokejaša na ledu Luku Novosela…
Ovogodišnja su novost Tsunamija personalizirani kupači kostimi, a Anja već priprema liniju za iduću sezonu. U njima se, kao uostalom i Tsunami odijelima, sigurno smo, nitko neće osjećati „uniformirano“! (Tekst: Paola Albertini, foto: Paola Albertini i Ana Lorencin)