York i Ronhill postaju Pall Mall i Dunhill
Iako se obvezao zadržati proizvodnju u Kanfanaru pet godina od preuzimanja, uz jamstvenih 50 mil. eura u slučaju prijevremenog zatvaranja tvornice, British American Tobacco (BAT) očito se nije obvezao zadržati tradicionalne brendove TDR-a, kojega je lani preuzeo za pola milijarde eura, doznaje Poslovni.hr.
Drugi proizvođač cigareta u svijetu već se "riješio" Benstona, umjesto njega nudi Rothmans, a pokažu li se točnim tvrdnje kako isto čeka i najprodavanije brendove York i Ronhill, dok će ih se dio potpuno ugasiti, potvrdit će se kako je BAT akvizicijom ostvario glavni cilj - kupnju TDR-ovih tržišta na kojima su ga BAT i drugi strani duhanci niz godina prozivali za monopol.
U BAT-u tvrde da proizvodnja Benstona nije stala. Brend kojemu opada popularnost preselili su, kažu, u uspješan međunarodni brend koji se proizvodi u Kanfanaru i ima istu mješavinu duhana.
Po tome će, doznaje Poslovni.hr, York postati Pall Mall, Ronhill - Dunhill, jedino što se više otpora očekuje s Walter Wolfom kojega bi trebao zamijeniti Lucky Strike. Zato mu je i cijena u tri mjeseca s 24 snižena na 22 kune.
"Uvjereni smo kako naši globalni brendovi mogu koegzistirati s lokalnima kako bismo pokrili sve cjenovne kategorije i preferencije potrošača. Osim toga, BAT je samo dva mjeseca nakon preuzimanja započeo s izvozom vlastitog brenda iz kanfanarske tvornice u Grčku, tržište na koje TDR ranije nije izvozio", kazali su u BAT-u.