Zlatna koza Željku Buriću i PR agentici Katharini Göschl

0
Dobitnici ovogodišnjih Zlatnih koza (foto: Glas Istre)
Dobitnici ovogodišnjih Zlatnih koza (foto: Glas Istre)

Turistička zajednica Istarske županije već uobičajeno svakog prosinca organizira Turistički forum, godišnji susret turističkih djelatnika Istre, kojim se zaključuje i cjelokupna turistička godina. Događaj je to na kojem se svim istarskim nositeljima turizma prezentiraju rezultati ostvareni u tekućoj godini i predstavljaju smjernice za narednu, s ciljem stvaranja konsenzusa i osiguranja suradnje.

Turistički forum Istre održao se 12. prosinca u rovinjskom hotelu Lone, a započeo je dodjelom godišnje nagrade TZ Istarske županije Zlatna koza ‐  Capra d'oro, koja se dodjeljuje za izniman doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre.

Glavnu nagradu, prigodnu skulpturu koze, osvojili su Željko Burić i Katharina Göschl, za izuzetan doprinos promociji istarskog turizma.

Povelju Zlatna koza osvojili su projekti u četiri različite kategorije. U kategoriji evenata, dobitnik povelje je Maistra d.d. Rovinj za projekt Red Bull Air Race.

Kao najbolji inovativni proizvod povelju su osvojili Turistička zajednica Grada Pula, Skira d.o.o. Pula i Uljanik Brodogradilište d.d. Pula za projekt Svjetleći divovi - Lighting Giants.

Aquapark d.o.o. Poreč za Aquapark Istralandia osvojio je povelju u kategoriji turistički proizvod, dok je nagrada u kategoriji Vizualne komunikacije pripala švedskoj televiziji Sveriges Television (SVT) i produkcijskoj kući Meter Television za TV show Mästarnas Mästare 2014. realiziran u Istri.

Flego: Istra je hrvatski turistički brend

Turistički forum otvorili su domaćin skupa, predsjednik Turističke zajednice i istarski župan Valter Flego te ministar turizma RH Darko Lorencin.

Istarski župan Valter Flego pozdravio je prisutne i čestitao svečanu obljetnicu Turističke zajednice Istarske županije koja ove godine proslavlja 20 godina postojanja. Potom je naglasio kako Istra ostvaruje trećinu ukupnog turističkog prometa u Hrvatskoj što je rezultat dugogodišnjeg i promišljenog rada cijelog turističkog sektora i povezanih partnera: „U prilog tomu govore i rezultati sezone iza nas, koja je bila iznad svih očekivanja uzmemo li u obzir da smo imali 40 kišnih dana! Statistika turističke sezone iz godine u godinu pokazuju da djelujemo promišljeno i da je naš uspjeh konstantan, unatoč gubitku eminentnih tržišta poput Rusije i Ukrajine, te stabilizaciji na tržištima poput Grčke, Turske i Egipta. Istarski turizam se neprestano razvija i u njega ulaže bilo da je riječ o obali, bilo o unutrašnjosti. I s pravom možemo reći da je danas Istra svojevrstan hrvatski turistički brend, cijenjen i tražen među europskim turistima, ali sve više i onih s dalekih tržišta.

Naš dugoročni cilj i vizija je nastaviti razvijati se u tom smjeru čemu će svakako doprinijeti novi Master plana razvoja turizma koji će obogatiti postojeću ponudu i sadržaje te dati novim impuls razvoju istarskog turizma. Dakle, dodatno ćemo ulagati u turističku infrastrukturu, kvalitetu smještaja, ljudske resurse, usluge i ponude, te osmišljavati nove motive dolaska, posebice u pred i posezoni. Ključ uspjeha leži upravo u inovativnosti i domišljatosti, a do sada smo već pokazali da smo najbolji.“

Lorencin: Hrvatska je sve popularnije odredište

Ministar turizma Darko Lorencin zahvalio je ovom prilikom svim turističkim djelatnicima, odnosno čelnicima i predstavnicima turističkog sektora na doprinosu za uspjeh turističke 2014. godine: „Nalazimo se pred završetkom izazovne, ali ujedno i vrlo uspješne turističke godine koja je, neovisno o vremenskim prilikama, još jednom dokazala snagu i privlačnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Prema najnoviji podacima, od siječnja do studenog ove godine zabilježeno je 5 posto više dolazaka i 2 posto više noćenja, a vjerujem da će pozitivan trend pratiti fizički i financijski pokazatelji i na razini cijele godine. Hrvatska je danas u svjetskim okvirima, a posebice na Mediteranu, zaista vrlo traženo i sve popularnije odredište, a na nama je da taj interes zadržimo i u nadolazećim godina te da ujedno unaprijedimo turistički proizvod u sadržaju i kvaliteti i na taj način produljimo sezonu. Već na proljeće 2015. imat ćemo potpuno nov brending Hrvatske kao turističke destinacije kojim ćemo pokazati kako je Hrvatska, osim sunca i mora, zemlja bogate kulturne baštine, fantastične gastronomije te da imamo niz mogućnosti za odmor, ali avanturu tijekom cijele godine.“

Uzvanike u Rovinju pozdravio je i Milo Sršen u ime direktora Hrvatske turističke zajednice koji se osvrnuo na ovogodišnje pozitivne rezultate, ostvarene usprkos brojnim nepovoljnim uvjetima te posebno na započinjanje projekta Hrvatska 365 kojem je cilj unapređenje postojećih proizvoda i stvaranja novih s konačnim ciljem da do 2020. godine u pred i posezoni dovedemo 1 milijun više gostiju.

Predavanje i prezentacije

Nakon dodjele skup je nastavljen predavanjem Želimira Kramarića, pomoćnika ministra turizma RH o EU fondovima, a potom će uslijediti izlaganja dr. sc. Klare Trošt Lesić i dr. sc. Marinele Dropulić Ružić na temu Difuzni hoteli kao promotori kulturnog turizma.

Mr. sc. Manuela Hrvatin predstavila je projekt Istra Inspirit, a Vlatka Kolarović projekt Pula Istra, odnosno kandidaturu za europsku prijestolnicu kulture 2020.

Philippe Boutié održao je predavanje na temu From Gutenberg to Instagram: Marketing your hotel/restaurant in a VISUAL universe - and making money doing it, a Chris Archer predstavio je tvrtku Cube, kao marketinškog partnera Turističke zajednice Istre.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa