Buzet ima odlične predispozicije za razvoj vitality turizma

16.03.2014 - 19:08
Nataša Beljan i Siniša Žulić
Nataša Beljan i Siniša Žulić

U Narodnom domu u Buzetu 14. ožujka predstavljene su završne aktivnosti projekta Adriatic Health and Vitality Networka (AHVN) i održana promocija image-brošure grada Buzeta, realizirana u sklopu projekta.

Prva je to image-brošura Grada, tim povodom prisutnima su se obratili gradonačelnik Buzeta Siniša Žulić, viša stručna savjetnica za razvojne projekte Grada Buzeta Meri Vivoda, direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević, Daniela Angelina Jelinčić ispred Instituta za razvoj i međunarodne odnose i jedna od autora Marketinške strategije i Akcijskog plana razvoja zdravstvenog turizma na području grada Buzeta, te Nataša Beljan iz tvrtke Mara d.o.o., Pula, zadužene za realizaciju image-brošure.

Gradonačelnik Žulić je istaknuo da Grad Buzet ima odlične predispozicije tj. resurse za razvoj vitality turizma, a među koje spadaju outdoor sportovi, rast samoniklih bilja na području grada, odličan ukus za gastronomiju i ljekovitost te lovni turizam.

Projekt sufinanciran sredstvima pretpristupnog programa IPA Adriatic

Meri Vivoda izrazila je zadovoljstvo realizacijom projektnih aktivnosti, podsjetila na ciljeve projekta: poticanje održivog razvoja zdravstvenog turizma unutar regija partnerstva: Obalno Kraške regije (Slovenija), Istre (Hrvatska), regije Sarajeva (BiH), te Podgorice (Crna Gora), podizanje višeg nivoa turističke vrijednosti unutar povezanosti mreže medicinskog turizma, alternativnog, spa i wellness turizma, te aktivnog „lifestyle“ turizma.

Projekt ukupne financijske vrijednosti 1.101.476,05 eura sufinanciran je sredstvima pretpristupnog programa IPA Adriatic CBC 2007.-2013. u iznosu od 85%, a projektni su partneri osim Grada Buzeta bili Ekonomski fakultet u Sarajevu (vodeći partner), Ekonomska regionalna razvojna agencija SERDA, Hotel Tartini iz Pirana, Udruga Zdrav poduzetnik iz Kopra i Udruga Green Home iz Podgorice. 

S promocije image-brošure grada Buzeta
S promocije image-brošure grada Buzeta

Denis Ivošević je zadovoljan izgledom i sadržajem te pristupom izradi brošure, a koja je u skladu sa ciljem i strategijom klastera centralna Istra, kroz prikaz doživljaja, specifične punude i sportskih sadržaja. Sve navedeno rezultiralo je da iz godine u godinu pokazuju rast u dvoznamenkastim brojevima u povećanju posjetitelja i analogno povećanje prihoda za domaće stanovništvo.

U sklopu projekta Institut za razvoj i međunarodne odnose izradio je studiju te marketinšku strategiju i akcijski plan razvoja zdravstvenog, vitality, wellness turizma na području grada. Daniela Angelina Jelinčić istaknula je bogatstvo i posebnosti Buzeta i kroz priču o maslačku njegovim ljekovitim svojstvima; vitaminskom, zdravstvenom i jestivom. Lako dostupna i ukusna samonikla biljka, samo jedna je od brojnih kojim Buzet obiluje.

Promocija Buzeta kao lifestyle i health and vitality destincije

Brošura je nastala s ciljem promocije Buzeta kao jedinstvene turističke destinacije; lifestyle, health andvitality destincije, sadržajno je obuhvatila grad, kulturni turizam, nematerijalnu baštinu, gastronomiju, enologiju i outdoor sportove u funkciji turizma. Na 60 stranica i pet jezika, priča o Buzetu ispričana je kroz tematske cjeline prema osjetilima: pogled, dodir, miris, okus, voda i tradicija, i lirsko napisanom tekstu koji se vrlo intimno obraća čitatelju i poziva ga da doživi i osjeti Buzet.

Dizajn je kao i tekst, prozračan, pitak i zavodljiv, a naglasak je dat na fotografijama koje svojom veličinom, bojama i izborom vizure dodatno intrigiraju čitatelja i uvlače ga u neodoljivu priču o Buzetu i njegovoj okolini. U sklopu brošure postignut je i efekt posebnosti i iznenađenja – dodatkom, balzamom od ljekovitog bilja, proizvođača Bio et Naturalisa iz Buzeta.

U realizaciji image-brošure, čiji koncept i dizajn te realizaciju potpisuje Mara d.o.o., iz Pule sudjelovalo je 40-ak stručnjaka iz različitih područja, samim time opravdala je svrhu, a to je promocija Buzeta kao lifestyle, health and vitality destinacije koja promovira specifičan oblik turizma.

Tweet

Posljednje novosti