Stvorio je Tonyja i Ninu, a sad se vraća uzdrmati estradu: ‘Cetinski me najviše razočarao’
Piše: Istarski.hr

Doris Dragović, Bijelo dugme, Dino Dvornik, Tony, Nina, Oliver Dragojević… Sve su to imena kojima je glazbenu karijeru vodio estradni menadžer Zoran Škugor. Prošle je godine obilježio 50 godina karijere, sada je za Zagreb.info najavio svoj veliki povratak na estradu. Želja mu je stvoriti novu generaciju, isto kako je stvarao izvođače 90-ih.
“Svih ovih godina kako sam pauzirao do sada, meni se obraćao veliki broj izvođača iz regije. Pa mi šalju da preslušavam pjesme, pa šta mislim, pa jel se isplati, pa koliko se isplati uložiti u te pjesme, u marketing. Ja sam smetao jednom krugu kompozitora, smetao sam ovima u ZAMP-u koji su se htjeli mene riješiti.
Naplaćivali su nešto što nije bilo u zakonu, u parnici je rečeno da nema toga u zakonu šta oni traže. ZAMP se nije dao i kad su me počeli stiskati ja sam jedan dan rekao dosta toga, mičem se i gotovo”, otkrio nam je razlog svog povlačenja s estrade.
Povratak na estradu
U najavi svog povratka na estradu, za Zagreb.info kaže kako mu je želja stvoriti generaciju izvođača kao što je to činio 90-tih godina. Planira u svakoj županiji napraviti natjecanje u pjevanju dok bi glavna nagrada bila produkcija prve pjesme.
“Ipak ta generacija, svi su oženjeni, djeca. Mislim da ta mlada generacija današnja, 18 godina nadalje je vrijedna da dobije neke konkretne zvijezde, a da nisu samo ti treperi”, poručio je Škugor.
On ima drugačiji glazbeni stil na umu, kaže.
“Ja ću raditi jedan drugačiji stil nego što je trap jer što više stare trap im sve manje smeta. Ja sam počeo analizirati prije jednog godinu dana šta je to trap i što se dešava. Došli su mi neki iz Srbije traperi i njihovi ljudi. Rekli su da se to vrti glazba od 18, 19 godina i da takva publika njima dolazi u disko klubove.”
Sve više glazbe iz Srbije
Prisjetio se i prošlosti i davnih estradnih uspjeha.
“Meni je 90-tih recimo s albuma Nine Badrić, jednu pjesmu sam proslijedio po svijetu. Ta je pjesma bila obrada jednog starog svjetskog hita I’m so excited. Otišla je na 12 svjetskih najvećih kompanija na njihove ploče. Znači da se i kod nas može napraviti nešto što vrijedi na zapadu. Istina, pjevalo se na engleskom, ali ne vidim razloga zašto ne i danas”, poručio je legendarni estradni menadžer.
Ističe kako danas u Hrvatskoj ima sve više glazbe iz Srbije.
“Radili su kvalitetniju produkciju, kvalitetniju glazbu tako da meni to uopće nije bilo iznenađenje. Svi ti izvođači odlaze u Arene, ali su pobjegli iz disko klubova.”
S izvođačima čije je karijere pokrenuo više, kaže, nije baš u kontaktu. Odgovorio je i tko ga je najviše razočarao na sceni.
“Pa Tony Cetinski.”
Smatra kako danas na sceni više nema pjevača koji imaju velike hitove kakvi su nekada bili.
“Već dugo tu nema hita. Ova situacija oko Baby Lasagne to je eksces. Nije prirodna priča bila da to tako ide. Sad je proglašen hitom godine, da nije bio drugi na Eurosongu, da je bio deseti, ne bi bio hit godine. Ta ista pjesma ne bi bila proglašena sto posto.”
Ostaje vidjeti dolaze li na estradu novi velik hitovi Zorana Škugora.