Boljunčić: 'Danas odlučujemo o generacijskom pitanju za sve Puležane'
Piše: Istarski.hr
Pulsko Gradsko vijeće danas odlučuje o budućnosti uređenja Rive, generacijskog pitanja za sve Puležane. Zahtjevom IDS-a na stolu je odluka kojom se traži da u proces odabira modela uređenja Rive budu uključene stručne osobe arhitektonske i građevinske struke te da konačnu odluku donese Gradsko vijeće Grada Pule, a ne Filip Zoričić samostalno, poručuje danas, samo pola sata uoči početka sjednice, vijećnik IDS-a Valter Boljunčić.
"Uređenje Rive pitanje je od krucijalne važnosti za naš Grad i građane. Gradsko vijeće danas ima priliku odmaknuti se od partikularnih interesa i okrenuti se dugoročnim dobrobitima i ciljevima. Da je većina vijećnika sklona ideji proširenja Rive, više nego zadržavanju postojećeg stanja, pokazalo se i na ranije održanoj tematskoj sjednici, zbog čega očekujemo od vijećnika da glasaju i podrže naš zahtjev", kazao je Boljunčić.
"Osnovno pitanje je kakvu Rivu Pula želi – saniranu u postojećim gabaritima, za što se zalažu koncesionar ACI i gradonačelnik Filip Zoričić, ili da se pak uredi i proširi za 13 metara prema nagrađenom idejnom arhitektonskom rješenju iz 2011. godine", poručuje Boljunčić.
Prema zahtjevu IDS-a, zatraženo je da se u odabir modela uređenja pulske rive uključi Društvo arhitekata Istre te da se implementiraju već postojeća idejna rješenja kojim bi se Riva uredila i proširila. Iz IDS-a poručuju kako pulska Riva ima izuzetno važnu ambijentalnu, prostornu i socijalnu ulogu, zbog čega mora postati prostor u kojem građani uživaju, a kojim se grad vraća i okreće moru.
Stručnjaci koji su sudjelovali na ranije održanoj tematskoj sjednici poručili su kako je "prilikom izrade idejnog urbanističkog rješenja uređenja gradske rive u Puli glavna nit vodilja bila kako napraviti Pulu mediteranskim gradom, na način da grad ima afirmativni pristup moru te da postane prava gradska riva, da pješaci uživaju u njoj te da sublimira sve parametre grada", podsjećaju iz IDS-a.
"Takvim projektom ponuđeno je i rješenje prometa u mirovanju i drugi kvalitetni pristupi svih aspekata uređenja i proširenja rive, zbog čega ga smatramo dobrim i dugoročno održivim", poručio je Boljunčić.