Istra će biti pozornica najveće marketinške kampanje influencera koju je regija ikada vidjela
Piše: Istarski.hr
Od 15. do 20. listopada Istra će biti pozornica najveće marketinške kampanje kreatora sadržaja, odnosno influencera, koju je regija ikada vidjela. Domaćin projekta bit će Valamar Riviera d.d. koji će influencere, sudionike kampanje, dočekati u hotelu Valamar Parentino u Poreču. S oko 15 milijuna njihovih pratitelja na društvenim mrežama kampanja predstavlja marketinški rekord za cijelu Istru.
„Iznimno nas veseli vijest o novim dolascima influencera na naš poluotok, na tragu projekta Share Istria kojeg smo pokrenuli 2015. godine. Tada gotovo nepoznati, influenceri su danas istinske zvijezde svijeta marketinga, no uvjeren sam da će ih osvojiti sadržaji koje Istra nudi i oduševiti ih kao cjelogodišnja lifestyle destinacija, s brojnim, uzbudljivim doživljajima i vrhunskom gastronomijom, posebno u ovom jesenskom razdoblju“, pozdravio je kampanju Denis ivošević, direktor Turističke zajednice Istre.
Među osam influencera koji dolaze u Istru, nalaze se istaknuta imena kao što su lifestyle influencerica Lisa Küppers te zabavljači i glazbenici Heiko i Roman Lochmann, poznati kao 'Die Lochis'. Ove visoko profilirane zvijezde društvenih medija predstavljaju širok raspon interesa, što pomaže približiti Istru raznolikoj međunarodnoj ciljnoj skupini. Cilj kampanje je prikazati ljepotu, kulturu i raznoliku ponudu slobodnog vremena regije kroz oči influencera čija autentična iskustva dopiru do milijuna ljudi diljem svijeta.
"Uzbuđeni smo što možemo ugostiti istaknute influencere s DACH tržišta u našim objektima. Influenceri su danas neizostavan dio marketinškog miksa, jer kroz svoje autentične doživljaje približavaju destinaciju milijunima ljudi. Vjerujemo da će njihova posjeta pomoći u promociji Istre kao cjelogodišnje destinacije koja nudi bogatstvo kulture, prirodnih ljepota i raznolikih sadržaja. Iskreno zahvaljujemo Turističkoj zajednici Istre i Turističkoj zajednici Poreča na prepoznavanju važnosti ovog projekta i njihovoj podršci u realizaciji istog", rekla je Josipa Tomić, voditeljica društvenih mreža Valamar Riviere.
Manifestaciju organizira agencija ‘Workation Adria d.o.o.’, čiji osnivač Tobias Benz već četiri godine živi u Puli, doprinoseći bogatim iskustvom iz njemačke marketinške industrije, gdje je nedavno radio kao poslovni direktor u jednoj od najvećih marketinških agencija. Benz o kampanji kaže: „Turistička regija Istra ima nevjerojatno mnogo za ponuditi i, kao i svaka druga, izložena je brojnim izazovima u ovim ubrzanim vremenima. Zahvalan sam što sam u Valamaru pronašao partnera za suradnju koji također vjeruje u privlačenje budućih gostiju koristeći zajednicu influencera.’
Influencere očekuje raznovrstan program osmišljen u suradnji s Turističkom zajednicom Istre i Turističkom zajednicom grada Poreča. Program uključuje obilaske Poreča i Pule, koji će sudionike upoznati s najatraktivnijim kulturno-povijesnim znamenitostima regije, kao i biciklističke ture slikovitom obalom na e-biciklima za aktivan doživljaj prirodnih ljepota Istre. Poseban naglasak bit će na tartufima i lovu na tartufe u suradnji s obiteljskom tvrtkom Karlić tartufi, kao iskustvo koje predstavlja kulinarsko blago regije.
Degustacije vina i maslinovog ulja u renomiranom restoranu Zigante omogućit će influencerima da kušaju izvrsnu gastronomiju Istre dijeleći svoja iskustva uživo s pratiteljima. Ove aktivnosti ne samo da će naglasiti potencijal regije kao turističke destinacije, već će također istaknuti raznolikost i kvalitetu lokalnih proizvoda i usluga.
No, kampanja nije namijenjena samo putnicima željnim opuštanja. Za mlađe generacije, koje često spajaju posao i odmor, posjet Coworking centru u Puli još je jedan važan element putovanja. Ovdje influenceri stječu uvid u rastući fenomen 'workations' - fluidan prijelaz između posla i slobodnog vremena. Benz naglašava: „Veza između odmora i posla postaje sve relevantnija, posebno za digitalne nomade i mlade stručnjake. Istra nudi idealne uvjete za spoj to dvoje.“
Ova kampanja oslanja se na moderne marketinške strategije usmjerene na ciljnu skupinu koje su osmišljene kako bi bile u skladu s modernim dobom u kojem živimo. Autentična dijeljenja sadržaja influencera prikazuju regiju na način na koji se tradicionalnim oglašivačkim mjerama teško može postići. Osobna preporuka i povjerenje koje influenceri uživaju među svojim pratiteljima ovu kampanju čini posebno učinkovitom.
Rezultati ove opsežne marketinške kampanje mogli bi imati dugotrajan utjecaj na turizam u Istri i pozicionirati regiju kao dinamičnu i atraktivnu destinaciju u cijelom svijetu.