Rast prihoda i pozitivni trendovi

Sjajno polugodište jedne od vodećih hotelskih kompanija regije

Piše: Milan Pavlović

12.08.2024 - 23:32
Grand Hotel Brioni Pula
Grand Hotel Brioni Pula

U prvih šest mjeseci ove godine pulska Arena Hospitality Grupa zabilježila je odlične poslovne rezultate, te s ukupnim prihodom od 50,3 milijuna eura i rastom od 18,9 posto, u odnosu na prošlu godinu, zauzima sve značajnije mjesto u hotelskoj industriji na području Hrvatske i šire regije.
Iako posluje i izvan domaćih granica, najveći doprinos ovom uspjehu, kako doznajemo u kompaniji, dolazi iz Hrvatske, gdje je zabilježen rast prihoda od 17,8 posto. Otvaranje art'otela Zagreb i uspješno poslovanje Grand Hotela Brioni Pula, kao dijela prestižnog globalnog lanca Radisson Collection, dodatno su osnažili poziciju Arene na tržištu. Prosječna cijena smještaja porasla je za 6,4 posto, a broj prodanih smještajnih jedinica za 6,9 posto, zbog čega rezultate ostvarene u Hrvatskoj u kompaniji ocjenjuju izuzetno pozitivnima.

Posebno se to odnosi na rezultate ostvarene u Puli i Medulinu, destinacijama u kojima AHG nastoji privlačiti nove, ali i zadržavati lojalne, dugogodišnje goste. U jedinom pulskom kampu, Arena Stoja Campsite, uspješno je u proteklom razdoblju realiziran investicijski ciklusa repozicioniranje u suvremeni i moderni kamp sa 4 zvjezdice, a planovi za nova ulaganja u kampove, posebice u Arena Stupice i Arena Indije Campsite svjedoče o posvećenosti AHG-a nastavku unapređenja kvalitete smještaja i povećanja zadovoljstva gostiju. 

Bilo kroz vlasništvo, suvlasništvo, najam ili upravljanje Arena Hospitality Group, osim u Hrvatskoj, razvija i upravlja smještajnim objektima i u Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji. Prema zadnjim pokazateljima u Njemačkoj je zabilježen rast popunjenosti smještajnih kapaciteta od 17 posto, a RevPAR-a (prihoda po dostupnoj sobi) od 15 posto, dok je u CEE regiji (srednja i istočna Europa) popunjenost porasla za impresivnih 49 posto. Ovi podaci, kažu u kompaniji, jasno ukazuju na snažan oporavak potražnje i rast prihoda od smještaja, unoseći dodatnu dinamiku u poslovanje Arena Hospitality Grupe. 

Značajan napredak pokazuju i financijski rezultati, pa je tako EBITDA porasla na 3,2 milijuna eura, što je devet puta više nego prošle godine.
U Areni kažu kako unatoč dobrim poslovnim rezultatima kompanija ipak nije imuna na određene tržišne izazove pa tako inflacija, iako u opadanju, i dalje utječe na troškove poslovanja. Inflacija u eurozoni u lipnju je iznosila 2,5 posto, dok je u Hrvatskoj nešto viša, 3,4 posto. Taj rast cijena robe i usluga, kažu, predstavlja izazov za upravljanje operativnim troškovima, međutim, naglašavaju da je Grupa uspjela smanjiti troškove električne energije za 19 posto na godišnjoj razini što svjedoči o uspjehu u optimizaciji resursa.

Što se planova tiče iz AHG stižu najave kako nastavljaju svoju strategiju rasta i investicija, fokusirajući se na podizanje standarda hotela i kampova te istraživanje novih tržišnih prilika. Očekuju da će nastavak ovih pozitivnih trendova donijeti još bolje rezultate do kraja godine, učvršćujući poziciju AHG-a kao jednog od vodećih aktera u hotelskoj industriji. Unatoč trendu kasnih rezervacija, potražnja ostaje visoka, stoga se u Hrvatskoj očekuje nastavak pozitivnih trendova. U Njemačkoj se očekuje daljnji rast popunjenosti i cijena smještaja zbog niza međunarodnih događaja, dok CEE regija obećava stabilnu ljetnu i zimsku sezonu u Nassfeldu, te rast potražnje u Beogradu i Budimpešti.

"Rezultati u prvih šest mjeseci 2024. godine ogled su predanog rada našeg tima i kontinuiranih ulaganja u kvalitetu naših usluga i smještajnih kapaciteta. Ponosni smo na postignuto, osobito u našim ključnim destinacijama poput Pule i Medulina. Naša strategija repozicioniranja i unapređenja portfelja pokazala se iznimno uspješnom, a pozitivne povratne informacije gostiju potvrđuju našu viziju izvrsnosti. S ovakvim temeljima gledamo u budućnost s velikim optimizmom i entuzijazmom.", komentirajući poslovne rezultate kaže predsjednik Uprave Arena Hospitality Group Reli Slonim.

Za kraj, dodajmo kako je kompanija u posljednjih deset mjeseci otvorila čak tri nova hotela: novi art'otel Zagreb u Zagrebu, te dva kompletno renovirana hotela u Beogradu i Berlinu: Radisson RED Berlin Kudamm i Radisson RED Belgrade. Sva su tri hotela visokog, višeg i lifestyle segmenta, pod prepoznatljivim međunarodnim hotelskim brendovima.

Tweet

Posljednje novosti