TZ Istre nastavlja partnerstvo s velikanom svjetskoga glasa
Turistička zajednica Istarske županije nastavlja s važnim strateškim partnerstvom, velikanom svjetskoga glasa – nogometnim klubom FC Bayern München koji, u narednom trogodišnjem razdoblju, planira aktivnosti, projekte i promotivne kampanje.
Slijedom toga, u Rovinju je upravo završen tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024 koji je organizirala Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s Upravom legendarnog kluba.
Radi se o najvećem ovogodišnjem eventu koji je održan od 10. do 12. lipnja u hotelu Lone, gdje je prisustvovalo gotovo stotinjak članova, što iz uprave i menedžmenta FCBM, ali isto tako i predstavnika menedžerske razine njihovih slavnih sponzora, odnosno pokrovitelja - Allianz, Adidas, Audi, Qatar Airways, Coca Cola, Miele...
Godišnji Partner Summit je zapravo spoj radnog i ležernog iskustva. U prvom dijelu Partner Summita bili su uključeni team buildinzi, rasprave o strateškim partnerstvima i mogućnostima nadogradnje, kao i razvoj novih projekata, dok su u drugom dijelu sudionici upoznali destinaciju Istru s obzirom na to da je regija također strateški partner. Prilikom prezentacije destinacije, uvaženi gosti imali su priliku pobliže upoznati i istarsku gastronomiju, iskusiti aktivnosti poput kayaka, vožnje klasičnim i e-biciklima, vožnje brodom i slično.
Odjek s netom održanog Summita je izvanredan, a svi istarski subjekti koji su bili uključeni u projekt dali su svoj maksimum te učinili sve da partnerima ovaj događaj ostane u trajnom sjećanju. Neki od gostiju su prvi puta boravili u Istri i Hrvatskoj, a određeni broj njih već su rezervirali svoj godišnji odmor u Istri.
Prilikom svog obraćanja na otvaranju Partner Summita, direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je da Istra sve više investira i bazira svoj razvoj temeljen na održivosti i odgovornosti te je u tom kontekstu kratko iznio nekoliko ključnih informacija o projektu "Istra Antioxy Region". Također je naglasio da se Istra trudi podignuti razinu kvalitete servisa i usluga prema gostima više platežne moći, navodeći primjer nedavno lansiranog proizvoda "Helifly Istria".
Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co-brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi. Tako je u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili FCBM na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja.
Pored navedenog, na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima Arene – njih ukupno 120.
Malo je reći da je suradnja između Istre i FCBM iznjedrila nevjerojatne rezultate te da se Istra tako idealno predstavlja na njemačkom tržištu, ponajviše u high-end segmentu, što je opipljivo i po rastućem broju takvih gostiju koji pristižu na naš Poluotok.