Nogomet i tijekom zime dobro punio medulinske hotele
U prvih pet mjeseci ove godine Medulin Rivijera ugostila je više od 67 tisuća turista, koji su ostvarili više od 280 tisuća turističkih noćenja.
Oba pokazatelja u značajnom su plusu u odnosu na lanjsko usporedno razdoblje, a najznačajnija emitivna tržišta u predsezoni Medulincima su bila njemačko, austrijsko, slovensko i domaće hrvatsko.
Poseban doprinos ostvarenom rastu brojki, kaže direktor Turističke zajednice općine Medulin Mihael Idžaković, dala su ulaganja u proizvod Sportskih nogometnih priprema. Zbog blage mediteranske klime i idealnih vremenskih uvjeta, koji omogućavaju treninge na otvorenom tijekom cijele godine, Medulin je još u bivšoj državi slovio za jednu od najpoželjnijih baza za zimske pripreme sportaša, a ta je priča zadnjih godina ne samo oživljena, već i podignuta na puno višu profesionalnu razinu, što nije moglo ostati bez rezultata.
"Za nama su značajna ulaganja u sportsku infrastrukturu i promidžbu, te smo ove godine, uz brojne klubove koji su odradili pripreme kod nas, imali i tri velika nogometna turnira s respektabilnim brojem sudionika. Prvi je bio jubilarni 10. Arena Cup, održan početkom siječnja, u periodu kad se u Medulinu pripremala polovica hrvatskih nogometnih prvoligaša i brojni strani klubovi. Ubrzo nakon toga održan je i Medulin Cup na kojem je nastupilo 8 ekipa iz regije, no najmasovniji je svakako bio turnir održan u travnju koji smo brendirali kao Family Football Picnic, koji je privukao više od 5.000 gostiju, što djece uzrasta od 8 do 13 godina, iz 10 zemalja, koja su nastupala na turniru, što njihovih trenera, roditelja i posjetitelja", kaže Idžaković.
Osmišljavanjem novih i različitih sadržaja u periodu izvan špice turističke sezone, u kojoj su već i sunce i more dovoljna pozivnica za dolazak u ovu destinaciju, Medulinci se trude što više približiti koncepciji destinacije cjelogodišnjeg turizma. U tom kontekstu osmišljeni su i zabavni programi kojima cilj nije samo da zabavljaju goste koji su već u destinaciji, već i da budu motiv dolaska na Medulinsku rivijeru.
Tako je s Turističkom zajednicom Pule pokrenuta zajednička marketinška kampanja "Svjetske zvijezde na antičkim pozornicama" na stranim tržištima, kojom se promoviraju programi koji će se tijekom ljeta održati na povijesnim lokacijama kao što su Vižula, kamenolom Cave Romane, te pozornicama pulske Arene i Malog rimskog kazališta.
Kamenolom Cave Romane, podsjetimo, uskoro ponovno postaje jedna od najelitnijih pozornica svijeta elektronske glazbe kao domaćin drugog izdanja nagrađivanog festivala Gates of Agartha, ali i nastupa nekih od najpopularnijih i najtraženijih svjetskih DJ-a.
Na istoj lokaciji u ljetnim mjesecima nekoliko poslastica očekuju i ljubitelje drugih žanrova glazbe, a već sutra, nastupom pazinske grupe Veja, kreće i novi program, Music, Wine & History Festival koji će se odvijati na Vižuli i koji će publici pružiti priliku da na ostacima rimske patricijske vile, uz zalazak sunca, degustiraju vina lokalnih vinara i uživaju u glazbi vrhunskih glazbenika. (Milan Pavlović)