zar i oni, nakon Hrvatske pošte...

Paket opet ne stiže? Evo kako to objašnjavaju u DPD-u

13.05.2024 - 18:52
Ilustracija (Foto: Facebook/DPD)
Ilustracija (Foto: Facebook/DPD)

Nakon problema s radnom snagom u Hrvatskoj pošti, zbog čega je isporuka mnogih pošiljki dobrano kasnila, a mnogima su stizale opomene i ovrhe zbog neplaćenih računa, jednak problem pojavio se i u DPD-u, koji također dostavlja i u Istri. Naime, jedna Puljanka požalila se da na paket čeka dva tjedna i još ga nije dobila iako je putem aplikacije vidljivo da se nalazi na skladištu koje je za područje Puljštine smješteno u industrijskoj zoni Galižana. Puljanka se, naime, za DPD odlučila upravo zbog lošeg iskustva s Hrvatskom poštom jer je na isporuku jednom također čekala dva tjedna, a drugi put bi po pošiljku morala sama otići u Glavnu poštu na Danteov trg.

 

No, to nije jedina žalba: na uslugu DPD-a u Puli  na internetu smo pronašli razne pritužbe građana, od toga da im paket nikad nije pronađen, pa do toga da je skladište u Galižani neuredno, a pošiljke zgnječene. Puljanka s početka priče na koncu je paket, koji inače stiže u roku od tri dana, ipak dobila nakon puna dva tjedna.

DPD-u Croatia poslali smo upit, tražeći objašnjenje o čemu se radi, zbog čega pošiljke kasne, imaju li problem s radnom snagom ili je u pitanju nešto treće. Također nas je zanimalo na koji način namjeravaju obeštetiti kupce.

Snježana Stanić, regionalna voditeljica marketinga, komunikacija te razvoja out of home mreže i novih usluga u DPD-u za Hrvatsku i Sloveniju odgovara da je, prema posljednjem Geopostovom istraživanju E-shopper barometar vidljiv značajan porast online kupaca u Hrvatskoj.

"Broj hrvatskih e-kupaca porastao je u odnosu na razdoblje prije pandemije s 68 na 76 posto. Možemo reći da prema istraživanju čak  tri četvrtine hrvatskog stanovništva kupuje online, čime su Hrvati dosegnuli europski prosjek. Ovaj trend jasno ukazuje na rast e-trgovine, što rezultira povećanim volumenom narudžbi.

U skladu s dinamičnim rastom e-trgovine i sve većim brojem online kupaca, u DPD-u Croatia primjećujemo značajan porast količine paketa u proteklim mjesecima, a posebice u proteklim tjednima. Unatoč pozitivnom trendu rasta broja paketa, suočavamo se s nedostatkom kvalificirane radne snage na tržištu, što dodatno otežava situaciju. Navedeno je rezultiralo odstupanjima u našoj usluzi dostave na određenim područjima, posebice u Istri gdje te intenzivno radimo na rješavanju ovih izazova", odgovorila je Stanić.

Napominje da njihova posvećenost pružanju najkvalitetnije dostave ostaje nepromijenjena.

"Poduzimamo sljedeće korake da bismo osigurali kvalitetnu uslugu dostave: aktivno tražimo nove i dodatne radnike za naše skladišno-operativne centre, partnere i kurire na terenu, provodimo restrukturiranje određenih depoa te istražujemo optimalne opcije. te uvodimo kasne dostave tijekom radnog tjedna te rad subotom na određenim područjima", veli Stanić te poziva potencijalne radnike da se jave za posao.

"Također, kao odgovor na rastuću potražnju za uslugama dostave, aktivno nastavljamo s proširenjem naše mreže za preuzimanje paketa, pickup lokacija i paketomata te smo od početka 2024. godine uspješno instalirali novih 100 paketomata diljem Hrvatske. Prošli tjedan fokus je bio na Istri te smo postavili ukupno 11 paketomata", objašnjava Stanić.

U Puli se paketi mogu preuzeti na tri mjesta, i to u Ulici Jurja Žakna 4b te na dva mjesta u Gumpčevoj bb. Jedan paketomat nalazi se na adresi Tinjan 74c, drugi u Gornjim Špadićima 5, treći u Ulici Via Spine 4 u Rovinju, a dva se nalaze u Muntriljskoj 7 i 9 u Pazinu. Po dva paketomata još se nalaze u Viškovu (Viškovo 116 i Pešćićiči 18) i Rijeci (Martinkovac 150 i Milutina Baraća 2). 

Nadalje, Stanić navodi da u cijeloj out of home delivery mreži DPD-a krajnji primatelji mogu pronaći više do 1250 pickup lokacija i paketomata, 'a sve da bismo osigurali da naši korisnici imaju što više opcija i fleksibilnosti prilikom preuzimanja svojih paketa'.

"Primjećujemo sve veći trend da naši korisnici odabiru ovakav način dostave, što je potvrđeno i rezultatima istraživanja E-shopper barometra o navikama e-kupaca. Iako je dostava na kućnu adresu i dalje preferirana opcija u Hrvatskoj, rezultati za 2023. godinu pokazuju da čak 23 posto redovnih e-kupaca preferira paketomate kao alternativnu lokaciju za preuzimanje svojih paketa, što predstavlja značajan porast od 16 posto u odnosu na prethodnu godinu.

S obzirom na očitu promjenu u navikama potrošača, vjerujemo da će se ovaj trend nastaviti, a rezultati istraživanja za 2024. godinu vjerojatno će potvrditi rast popularnosti dostave na alternativne lokacije poput pickup lokacija, a posebice paketomata. Vjerujemo da takav oblik dostave postaje sve popularniji jer korisnicima u današnjem užurbanom stilu života pruža fleksibilnost i niz prednosti, uključujući dostupnost 24/7, jednostavnost, diskretnost, sigurnost te mogućnost beskontaktnog preuzimanja paketa", navodi Snježana Stanić. (M. Vermezović Ivanović)

Tweet

Posljednje novosti