Još jedno zlato za film Central Istria Dare to Explore
Nakon što je sredinom ožujka promotivni film TZ-a središnje Istre u produkciji Levela 52 osvojio prvo mjesto u Rusiji i drugo na poznatom berlinskom turističkom sajmu ITB, iz Njemačke ponovno stižu dobre vijesti.
Film „Central Istria – Dare to Explore“ osvojio je zlato na prestižnom World Media Festivalu u kategoriji Tourism and Travel Media. Film gledatelja očarava prirodnim ljepotama središnje Istre, koja bilježi sve veću popularnost među istarskim destinacijama. Poznate, ali i one skrivene, vizure Grada Pazina te općina Lupoglav, Cerovlje, Karojba, Sv. Petar u Šumi, Sv. Lovreč, Tinjan, Gračišće i Pićan, izazivaju gledatelja da krene u pustolovinu Terrom magicom. Zanimljivu filmsku priču u kojoj se, uz čarobna stvorenja, pojavljuju i autentični istarski ljudi potpisuju Sanel Isanović i Goran Načinović iz Levela 52.
World Media Festival osmišljen je kako bi nagradio izvrsnost u marketinškoj komunikaciji. Već 21 godinu medijska metropola Hamburg odlikuje najbolje audiovizualne, tiskane i online produkcije, a ove im je godine za oko zapeo upravo film labinske tvrtke. Natjecanje je danas postalo jedno od glavnih događaja za medijsku industriju u Europi.
I dok filmska ekipa nestrpljivo čeka rezultate s ostalih natjecanja, posebno ih veseli što je film ušao u konkurenciju za prestižnu nagradu - People Choice, koju dodjeljuje Međunarodni komitet turističkih filmskih festivala (CIFFT). Naime, u organizaciji Međunarodnog odbora turističkih filmskih festivala (CIFFT) organizira se natjecanje za najbolji turistički film na svijetu. Od 1989. godine misija CIFFT-a je nagraditi izvrsnost u marketingu putničkih video zapisa kroz natjecanje – Grand Prix CIFFT Circuit. CIFFT okuplja 17 najboljih svjetskih festivala turističkog filma, čineći ovo natjecanje najprestižnijim nagradama i inicijativama za priznanje za industriju turističkog video marketinga.