'Ljudi zovu kad im kuhinja ne stigne ni nakon dva mjeseca'

0
Ilustracija (foto: Ivo Čagalj/PIXSELL)
Ilustracija (foto: Ivo Čagalj/PIXSELL)

Skoro će biti pune dvije godine kako su se ugasila potrošačka savjetovališta koja su svake godine dijelila i po 20.000 besplatnih savjeta svojim građanima. Njihovi stručnjaci za potrošačka prava besplatne savjete mogli su dijeliti jer ih je financirala država i to novcem koji su primali javljajući se na natječaje koje je raspisivalo Ministarstvo gospodarstva. Prvo su ti natječaji za financiranje bili sve neredovitiji, a onda su ih naprasno prije dvije godine ukinuli, piše 24sata.

- Zadnje vrijeme imamo dosta pritužbi na isporuku namještaja. Kupcima dostave krive elemente koji se ne mogu sastaviti pa potraje dok ne stignu odgovarajući. Bilo je slučajeva da ljudima 60 dana kuhinja nije u funkciji pa nas očajni zovu jer ne znaju kako to riješiti - rekla je varaždinska savjetnica Sanje Keretić.

Hana Jurić iz nekadašnjeg pulskog savjetovališta kaže da i dalje prima svaki dan nekoliko upita na službeni mail. - Profesionalno se bavim drugim poslom ali i dalje pomažemo potrošačima. I dalje nas kontaktiraju ljudi putem službenog maila na kojeg odgovaram. Dnevno imam 4 do 5 upita građana koji traže savjet, način rješavanja svojih problema vezano za potrošačke usluge a najčešća su pitanja vezano uz probleme s telekomunikacijama i trgovinu. Sve se radi volonterski u želji da se pomogne. Mail na koji nam se i dalje s povjerenjem građani mogu javiti je istarskipotrosac@gmail.com. Iako radim drugi posao, naravno da ću i dalje nastojati pomoći i pronaći rješenje kako bi građani uvijek imali prave informacije - rekla je Jurić za 24sata.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa