privlačimo li goste na pravi način?

'Umjesto da se troši novac na one sigurne, oni naprave spot dronom'

0
Grupa Nizozemki ispred Augustova hrama u nekim boljim vremenima (foto: Duško Marušić/PIXSELL)
Grupa Nizozemki ispred Augustova hrama u nekim boljim vremenima (foto: Duško Marušić/PIXSELL)

“Ponekad zbog okolnosti izvan vaše kontrole, niste u mogućnosti biti sa svojim voljenima. Katkada se morate držati podalje ljudi, mjesta i stvari koje vas čine sretnima, koje vas ispunjavaju osjećajem zadovoljstva i ispune vam srce ljubavlju. Ljubav na daljinu nikada nije jednostavna, ali prava ljubav pobjeđuje sve. Sigurni smo da ste, dok ste kod kuće, pronašli put da se povežete sa svojim najdražima, tako smo i mi pronašli način da u vaš dom dovedemo Hrvatsku”, navode iz Hrvatske turističke zajednice. “U ovim zahtjevnim i izazovnim trenucima putovanja iznimno je važno zadržati optimizam i kontinuirano održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti svijeta. Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom” nastavljaju iz HTZ-a pozivajući mnogobrojne posjetitelje na razgledavanje i dodatno upoznavanje Hrvatske iz svojih domova.

“U izradi smo iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a u finalnoj fazi izrade je i promotivna kampanja namijenjena sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju ćemo spremno plasirati kada se za to steknu adekvatni uvjeti”, izjava je direktora HTZ-a Kristjana Staničića koja se navodi u priopćenju i onda ponudi TV spot, klip ili kako ga nazvati koji je 93% snimljen dronom iz ptičje perspektive kao da promovira prelet preko Jadrana kad je lijepo vrijeme.

Umjesto da se troši novac i energija na one sigurne koji nam dolaze svake godine, koji znaju ljepote Medulina, Lima, Crvenog otoka, Zelene lagune, opatijskog Lungo Mare, pa dalje kopnom do Dubrovnika, oni naprave spot dronom iz zraka koji bi valjda trebao ljepote Hrvatske predstaviti onome ili nekome tko prvi puta dolazi u Hrvatsku. Možda za one izvan Europe, iz Azije ili Južne Amerike.

“Zar nije dodatno upoznavanje”, lakše sa zemlje? Ponistra, skala, Dekumana, batana, vinograd, Brijun, maslina, Riva, kamen Arene ili izvor rijeke Mirne se sigurno vidi jasnije okom čovjeka a ne ptice. Svi smo svjesni i znamo da se molimo bogu da nam se vrate, dovoljno i sretno samo oni “stari” koji prvo znaju put do Jadrana, drugo poznaju Umag, Novigrad, Poreč i tako dalje jer se osjećaju kao kod kuće. Pa bi im motivacijska poruka sigurno bila bolja i efektnija #kao kod kuće na engleskom #like at home , ili njemačkom#wie zu Hause.

Sada čekamo finalni projekt kampanje sedam tržišta našeg najbližeg okruženja. Možda bude nešto i za one koji se voze kopnom, hodaju i šetaju jer takvih će biti najviše. Siguran sam da znaju (jer su zato i plaćeni) da Slovenac dolazi više puta, Austrijanac nekoliko puta a Njemac jednom u sezoni… I nitko od njih ili jako rijetko zrakom. HTZ u prvom poluvremenu gubi, mora prvo izjednačiti i onda povesti. Ako do kraja utakmice bude neriješeno, na penale možda ne prođe kao Dalić. (R.M./Istragram)

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa