U Motovunu besplatna edukacija o društvenim mrežama u turizmu

0
Miško Macolić Tomičić na predavanju
Miško Macolić Tomičić na predavanju

S početkom u 17 sati 26. veljače u kongresnoj dvorani hotela Roxanich u Motovunu održat će se besplatna edukacija „Kako koristiti društvene mreže u turizmu?“, koju će voditi Miško Macolić Tomičić iz marketinške agencije Markething. Edukacija je namijenjena prvenstveno dionicima u turizmu s područja Motovuna, ali i zainteresiranoj javnosti. Potrebno je prijaviti se najkasnije do 24. veljače, a više informacija o edukaciji i prijavi na istu se može pronaći na službenim stranicama Turističke zajednice Općine Motovun – www.tz-motovun.hr.

Cilj edukacije “Kako koristiti društvene mreže u turizmu?” jest upoznati polaznike s važnošću i mogućnostima korištenja društvenih mreža u svrhu promocije destinacije i ponude u destinaciji. Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna sučelja svih razina. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.

Edukacija je namijenjena svim dionicima u turističkom sektoru koji žele unaprijediti ili učvrstiti svoju poziciju na društvenim mrežama, upoznati nove alate za društvene mreže te proširiti svoje znanje. Samo ispravno upravljanje društvenim mrežama povećati će svjesnost o vašem brendu, a kao rezultat (ako su svi uvjeti ispunjeni) povećat će se i prodaja vaših proizvoda / usluga.

Miško Macolić Tomičić je zaljubljenik u digitalni marketing te vlasnik marketinške agencije Markething, aktivno sudjeluje u promicanju poduzetničke kulture u Istri. Miško primjenjuje međunarodno iskustvo i iskustvo u start-up coworking prostoru na svoje brojne projekte. Osnivač je web stranice „Essence of Croatia“ koja promiče skrivene ljepote Hrvatske.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa