Porečki poduzetnici ne mogu naći radnike, nedostaje 120 sezonaca

0
Neke tvrtke ne mogu naći kvalitetne trgovce (foto: Ilustracija)
Neke tvrtke ne mogu naći kvalitetne trgovce (foto: Ilustracija)

Unatoč četvrt milijuna nezaposlenih u Hrvatskoj, porečki poduzetnici imaju velikih problema s pronalaženjem radne snage, moglo se čuti na panel diskusiji „Od ideje do uspješnog biznisa – dobri primjeri iz prakse“ koji je održan 6. svibnja u Poreču u sklopu manifestacije Poslovni uzlet, piše 7. svibnja Poslovni dnevnik.

Jedan od takvih primjera je i tvrtka Istarski supermarketi koja broji gotovo stotinu trgovina širom Istre, a ove se godine nadaju da će u špici sezone prijeći brojku od 750 zaposlenih, istaknuo je predstavnik tvrtke Ivica Milotić.

„Posao nam dobro ide, ali nam na ruku ne ide vrlo mali broj nezaposlenih. Trenutno ne možemo naći 120 sezonaca“, naglasio je Milotić.

Na pitanje moderatora panela, glavnog urednika Poslovnog dnevnika Mislava Šimatovića, što je tomu razlog, Milotić je naglasio kako nema trgovaca, ljudi se ne javljaju na oglase, a nemaju baš ni volje. Marijana Ritošu iz Istradrva, tvrtke za proizvodnju namještaja, problem radne snage muči već dva desetljeća. „Strukovna škola u Bujama prima vrlo malo učenika. U Poreču nema ljudi koji su zainteresirani za naš posao, dok u okolici grada još i ima kakvog-takvog interesa. Na natječaje nam se javlja vrlo malo ljudi ili se javljaju kandidati s nedovoljnim kvalifikacijama“, istaknuo je Ritoša čija je tvrtka specijalizirana za opremanje interijera turističkih, odnosno hotelskih objekata, navodi Poslovni dnevnik.

„I mi imamo sličan problem“, izjavila je Jelena Fiškuš iz marketinške tvrtke Studio Sonda iz obližnje Vižinade. „Većina dizajnera ili marketinških stručnjaka ostaje u većim centrima, pa je za nas pronaći formiranog dizajnera ili art-direktora prava lutrija. Stoga smo se odlučili da educiramo kandidate koji nam se javljaju na natječaje“, otkrila je Fiškuš recept za premoštavanje problema radne snage. K tome, Studio Sonda odlučio se i na obavljanje srednjoškolske prakse, pa im već dolaze srednjoškolci među kojima se možda krije i neki budući dizajner. Inače, Studio Sonda pronašao je svoju nišu, a to je stavljanje dizajna u funkciju razvoja poduzetništva, a u konačnici i razvoja lokalne sredine. „Vjerujem da u praksi možemo pokazati kako se može razviti lokalna sredina“, ističe Fiškuš, a prenosi Poslovni dnevnik.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa