Andrea Tintor osmislila medijski priručnik za male poduzetnike

0
Andrea Tintor
Andrea Tintor

Potreba medija za uspješnim poduzetničkim pričama prilika je malim poduzetnicima i kreativcima da ojačaju vlastiti brend ili imidž tvrtke te se predstave široj javnosti. Konzultantica za PR i brending Andrea Tintor osmislila je jedinstveni medijski priručnik koji pomaže da tvrtke i kreativci dobiju medijsku pažnju koju zaslužuju. Promatrajući društvena i poslovna zbivanja Andrea je primijetila da malim i srednjim poduzetnicima te kreativcima uz adekvatno komunikacijsko savjetovanje nedostaje vodič po kojem će sami moći promišljati o komunikacijskoj strategiji i medijskom oglašavanju.

Jedinstveni medijski priručnik za cilj ima dati uvid u odnose s javnošću i medijski sadržaj za one koji tek počinju s PR aktivnostima te za poduzetnike koji žele ojačati komunikaciju tvrtke, a samim time popularizirati proizvode ili usluge. U priručniku osim praktičnih savjeta nakon svakog poglavlja nalazi se radni list s pitanjima koja pomažu pri postavljanju komunikacijskih ciljeva, savjeta kako izgraditi dugoročne odnose s medijima te kako svaki kreativni rad može biti prepoznat u online svijetu.

Andrea kao glavnu prednost medijskog priručnika navodi edukaciju o ispravnoj komunikaciji i pristupu medijima: “Da bi medijska suradnja trajala godinama, da bi potencijalni potrošači brend percipirali kao kvalitetan ono u što mediji i poduzetnici trebaju ulagati je odnos. Njega gradimo edukacijom i širenjem vidika da su mediji točka spajanja javnosti s relevantnim informacijama. Smatram da ako želimo napredak u kreativnoj industriji moramo prestati s glorifikacijom iste jer ju time činimo nedostupnom. Uspješne poduzetničke priče čekaju da budu ispričane, pa zašto im to ne omogućiti?”

Andrea s klijentima radi na osmišljavanju i provođenju komunikacijskih strategija: “Glavna misao vodilja posla koji radim i živim je – pružiti ljudima feel good komunikaciju i proširiti vidike da mogu stvoriti brend na svjetskoj razini. Izvrsnost je osobina brendova i ljudi čiji uspjeh neće izostati, a pošto sam oduvijek obožavala pisati odlične priče, moj je zadatak klijentima pokazati da uz kreativnost i upornost mogu ostvariti željene poslovne ciljeve.”

Konzultantica za brending i digitalne komunikacije ističe kako je prošlo vrijeme generičnih poruka jer društvo želi empatičnu komunikaciju tvrtki koje stoje iza proizvoda koje konzumiraju: “Personalizirane komunikacijske strategije i tailor-made sadržaj dominirat će u medijskom prostoru. Publika se zasitila jednolične komunikacije koja im ne donosi vrijednost. Potrošači žele ulagati u proizvode i usluge koje im omogućavaju kreirati život po njihovoj mjeri, a tvrtke koje to na vrijeme prepoznaju dominirat će na tržištu. Vjerujem da će im priručnik pomoći u tome.”

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa