Zašto se naplaćuje most na Mirni kad nije u punom profilu?
U čemu je razlika između Kalmetine, brze ceste za Bjelovar i pojedinih dionica Istarskog ipsilona bez zaustavnog traka? Istarski ipsilon se naplaćuje, a ostale dvije dionice ne. Možemo se zapitati i zašto se naplaćuju Krčki most i most na Mirni u Istri kad nisu u punom profilu autoceste, rekao je predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić za Novi list.
Nakon odluke o ukidanju naplate cestarine u tunelu Sv. Ilija krenuo je val zahtjeva za oslobađanjem od plaćanja cestarine. Je li Sv. Ilija bio politička odluka?, pitao je Stanića novinar Novog lista Darko Pajić
– Po mojoj ocjeni da. Tunel Učka se ni po čemu bitno ne razlikuje od Sv. Ilije, a korisnici ga plaćaju tridesetak kuna u jednom smjeru za prvu skupinu vozila. U čemu je razlika između Kalmetine, brze ceste za Bjelovar i pojedinih dionica Istarskog ipsilona bez zaustavnog traka? Istarski ipsilon se naplaćuje, a ostale dvije dionice ne. Možemo se zapitati i zašto se naplaćuje Krčki most i most na Mirni u Istri kad nisu u punom profilu autoceste. Samo po sebi se nameće pitanje smisla naplate cestarine. Korištenje cestovne infrastrukture moglo bi se tumačiti i kao jedno od osnovnih ljudskih prava. Isto je i s pretvaranjem ulica u parkirališta s naplatom, kazao je Stanić za Novi list.