ISTARSKI.HR na Allianz Areni

Nogometni spektakl polufinala Lige prvaka povezan je i s Istrom (foto)

0
Sa utakmice Bayerna i Real Madrida (FOTO: Milivoj Mijošek)
Sa utakmice Bayerna i Real Madrida (FOTO: Milivoj Mijošek)

Spektakularna utakmica, sa čak četiri zgoditka i pregršt šansi rezime je prve polufinalne utakmice Lige prvaka između starih rivala Bayern Munchena i Real Madrida. Sudar ‘titana’ ili dva najpoznatija kluba koja su se sastala u najelitnijem europskom klupskom nogometnom natjecanju više nego bilo tko drugi. Zanimljiva utakmica na kraju je završila rezultatom 2:2 što garantira zanimljiv uzvrat i neizvjesnost oko prvog putnika u veliko finale koje će se odigrati na londonskom Wembleyu. 

Osim sportske vrijednosti, susreti završnice ovakvih natjecanja pravi su društveni događaj pojedinih sredina, što se ovoga utorka potvrdilo i na Allianz Areni, koju je očekivano pohodilo 75 tisuća ljudi, koliko je kapacitet ovog velebnog zdanja. Zamislite sve ljude s Puljštine u istom trenutku na jednom mjestu. Na stadion se dolazi u pravilu više od dva stata prije početka utakmice, a mnogi su kući otišli daleko iza ponoći. 

 

Snagu Bayernovog brenda prepoznala je stoga i Turistička zajednica Istarske županije. Uz stalnu potragu za novim alatima i originalnim načinima promocije, županijska Turistička zajednica po prvi je puta 2014. godine pokrenula projekt strateških partnerstava koja su postala jedan od ključnih vidova promocije destinacije, da bi četiri godine kasnije svoj potpis na ugovor stavila i s bavarskim nogometnim gigantom. Koliko je jaka promotivna i komunikacijska mašinerija Bayerna dovoljno govori činjenica da imaju više od 360 tisuća fan klubova u svijetu, te preko 126 milijuna pratitelja na svim socijalnim mrežama, od čega 57 milijuna na Facebooku, 34 milijuna na Instagramu, te 6 milijuna na Youtubeu. Samo u Njemačkoj Bayern na raznim društvenim mrežama ima više od 9,2 milijuna fanova.

Primjerice na polufinalnom susretu su gosti županijske turističke zajednice bili primjerice i marketinški stručnjaci najtiražnijeg njemačkog lista Bildta, koji prema njihovim riječima upravo osmišljavaju novu turističku suradnju za promociju na njemačkom tržištu.

Mnogobrojni lounge barovi i restorani prilika su da na ovakvom događaju sretnete i mnoga poznata lica. Legenda hrvatskog vaterpola i aktivni promotor hrvatskog sporta i turizma Dubravko Šimenc, nekadašnji proslavljeni hrvatski nogometaši, koji su dio svoje karijere nastupili i za bavarskog diva Mario Mandžukić i Ivica Olić te bivši košarkaški reprezentativac Krunoslav Simon bila su najprepoznatljivija hrvatska lica, dok su se mnogobrojni navijači imali prilike susresti i s velikim nogometnim legendama poput Roya Makaaya, Arjena Robbena ili primjerice Alessandra Del Piera. Zabava u tim najelitnijim dijelovima traje do dugo u noć uz koncerte, DJ-eve, a pravo je iznenađenje da su nakon ujtakmice mnogi od tih prostora dostupni velikom broju najvijača. 

Posjetitelji ekskluzivnijih dijelova stadiona imali su se nakon utakmica prilike družiti sa nekim od Bayernovih igrača, gdje smo mi naišli na Sergea Gnabrya i Daniela Peretza. Svjetske zvijezde u redovima domaćeg kluba poput  Manuela Neuera, pričuvnog vratara Svena Urleicha ili Jamala Musiale međutim ipsred stadiona nisu odbijale potpisivanje majica i fotografiranje na izlazu sa stadiona i s običnim navijačima. 

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa