Kako se riješiti glavobolje kod evenata? Najvažniji je dobar ticketing!
Od planiranja i promocije događanja, do prodaje ulaznica i suvenira iz webshopa, sve to radi vrijedna ekipa iz tvrtke Moje karte i pritom organizatorima nudi miran život i dobru zaradu.
Sve je više festivala i događanja ovih dana, zahvaljujući popuštanju pandemijskih mjera, povratku turizma i kretanjima domaćih i stranih gostiju posvuda. I dok neki muku muče s organizacijom takvih događaja, prodajom karata, redovima, čekanjima... čini se kako su neki našli dobru formulu za uspjeh u tvrtki Moje karte i zadovoljno trljaju ruke. Naime, ekipa iz Moje karte pruža Ticket box rješenje, koje na jednom mjestu ima baš sve za upravljanje događanjima i prodaju ulaznica. I u toj tvrtki kažu da primaju sve više upita i zahtjeva ovih dana.
- Kako se zahuktala sezona događanja, sve više organizatora traži našu pomoć jer su shvatili da im je to i jeftinije i brže rješenje, od toga da sami ulažu u razvoj različitih softvera i web shopova. Ovako, na jednom mjestu imaju sve, upravljaju preko nas cijelim procesom: od trenutka planiranja nekog događanja, najave, prodaje događaja i mogućih popratnih suvenira... sve je za njih riješeno brzo i jednostavno. Upravo pratimo zadovoljstvo našeg korisnika Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku, kojima smo pomogli da uz same ulaznice za festival mogu prodavati i suvenire i to je naišlo na veliko zanimanje i potražnju kupaca. Zadovoljnih korisnika imamo puno među kazalištima i institucijama koje se bave kulturom, ali i među sportskim klubovima, koji sve više uviđaju prednost prepuštanja prodaje ulaznica i suvenira upravo našem rješenju. U pojedinim gradovima smo već stvorili pretpostavke da se mogu povezati sva gradska događanja na jednom mjestu i tako omogućiti odlična komunikacija sa svim građanima – ističe Zoran Bistrički, iz tvrtke Moje karte.
Dodaje kako je Ticket box, u stvari, najkompletnije ticketing rješenje za upravljanje događanjima i prodaju ulaznica, koje omogućava organizatorima da povećaju svoje prihode, da riješe gužve i čekanja ili skupa održavanja sustava, a istovremeno povećavaju zadovoljstvo korisnika. Argumente za to u tvrtki Moje karte nude u nekoliko činjenica: svi kanali prodaje djeluju povezano, ulaznice se kupuju u vlastitom web shopu svakog organizatora, a preko platforme Ticket boxa. Nude i fleksibilne opcije plaćanja i mogućnost printanja ulaznica kod kuće ili prikaza na pametnom telefonu.
- Uz sve to, nudimo im i sezonske karte i godišnje pretplate, kupone, popuste, darovne kartice i programe vjernosti, spomenutu suvenirnicu, odnosno prodaju artikala iz fan shopa, a i nešto što je organizatorima možda i najvažnije – CRM za upravljanje bazom korisnika. Upravo to im je bitno jer znaju koliko su njihovi korisnici zadovoljni svim uslugama i kako da osvoje njihovu vjernost. – tumači Bistrički.
Doda li se tome da ta tvrtka već 30 godina unaprijeđuje svoja znanja i iskustva korisnika i to u međunarodnim vodama, a i da, kako kažu, na prvom mjestu drže stabilnost sustava i vrhunsku korisničku podršku, ne čudi da su ovih dana – svi ludi za Ticket box rješenjem. Nema gužvi, nema glavobolja.