Chiavalon predstavio mlado ulje koje bi trebalo preplaviti restorane
Mlado maslinovo ulje sasvim je posebna gastronomska atrakcija. Ono je mirisnije, intenzivnije i vibrantnije od najfinijih ulja koja možete probati u godini iza berbe. U ovo godišnje doba, usred berbe maslina ne postoji mnogošto uzbudljivije od mladog ulja, piše portal Kult plave kamenice. Prenosimo dio članka u nastavku.
Utoliko je šteta da vrlo malo restorana drži novo ulje; novo bi ulje trebalo postati jednako obavezni sezonski sastojak kao, recimo, divlje šparoge u proljeće, buče u jesen i dobre sorte rajčica u ljeto. Vodnjanska obitelj Chiavalon razumijela je jedinstvenu privlačnost i sezonsku vrijednost novog ulja, pa je prije dosta godina brendirala Mlado. Mlado iz ovogodišnje berbe sinoć je predstavljeno u Zagrebu, u bivšem Vivatovom vinskom baru u Martićevoj ulici.
Dolazak prvih novih maslinovih ulja trebalo bi zapravo pretvoriti u regionalni i nacionalni gastronomsko-ugostiteljski spektakl, a restorani s ozbiljnim gastronomskim ambicijama zaista bi ovih dana trebali držati na stolovima nova ulja, piše Kult plave kamenice.