Postavili kip medvjedice u otpadu: 'On može imati novu svrhu'

0

Povodom 9. Dana društvene odgovornosti društva Pernod Ricard, djelatnici kompanije Pernod Ricard Croatia na pulskoj su plaži Valkane postavili skulpturu sredozemne medvjedice koja izranja iz postolja izrađenog od otpada koji zagađuje plaže i gradove.

Skulptura je rad akademske umjetnice Lile Herceg koja je u postolje uklopila otpad koji su prikupili djelatnici kompanije Pernod Ricard Croatia te građani Pule, a postavljena je kao podsjetnik da otpadu možemo udahnuti novi život i novu svrhu. Projekt je organiziran u suradnji s Gradom Pulom i Udrugom za istraživanje i zaštitu prirode „Grupa Sredozemna medvjedica“,  čija je predsjednica Jasna Antolović suautorica međunarodnog istraživanja  koje je potvrdilo kako je mirkoplastika pronađena i u prehrani (izmetu) ove ugrožene i zaštićene životinjske vrste.

- Sredozemna medvjedica više je puta viđena na plažama u okolici  Pule i jedan je od najugroženijih sisavaca na svijetu. Budući da  njezin opstanak ugrožavamo svi mi kad se olako odnosimo prema okolišu, odabrali smo ovaj projekt da podignemo razinu svijesti o nužnosti zaštite sredozemne medvjedice, kao i o tome da smeće ne mora biti smeće i ne mora završiti na javnim površinama, plažama i u našim gradovima  već može dobiti novu svrhu i namjenu.  Postolje simbolizira more iz kojeg izranja sredozemna medvjedica i pokazuje kako otpad ne mora završiti na plažama, javnim površinama i u našim gradovima, već se može reciklirati ili mu se može dobiti novu svrhu i namjenu. Ovim projektom zaposlenici Pernod Ricard Croatia željeli su pokazati da smo svi na ovom planetu gostoljubivi domaćini i zahvalni gosti, te da o njemu trebamo odgovorno brinuti.  izjavio je Matjaž Toplak, direktor kompanije Pernod Ricard Croatia.

Uz postavljanje skulpture, Pernod Ricard Croatia rad podržao je rad udruge za zaštitu sredozemne medvjedice i donacijom u iznosu od 3000 kuna. - Iznimno nam je drago što je kompanija Pernod Ricard Croatia prepoznala naše napore da sredozemnoj medvjedici, kao najugroženijem morskom sisavcu, omogućimo da nesmetano boravi u Jadranskom moru, izjavila je Jasna Antolović, predsjednica udruge „Grupa Sredozemna medvjedica“.

Deveto izdanje Dana društvene odgovornosti prati nedavno objavljenu poslovnu strategiju održivosti i odgovornosti 2030. kompanije Pernod Ricard pod nazivom „Good Times from a Good Place". Strategija održivosti i odgovornosti  usredotočena je na sve aspekte poslovanja, "od zrna do čaše“, i podržava Ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih naroda (SDG). Četiri stupa strategije : Njegovanje zemljišta, Poštovanje ljudi, Kružna izrada i Odgovorna gostoljubivost, ostvaruju viziju Grupe Pernod Ricard "créateurs de convivialité" (hrv. stvaratelji druželjubivosti) mobiliziranjem svih svojih zaposlenika na Dan društvene odgovornosti širom svijeta na uspostavljanje suradnje s lokalnim zajednicama u 86 država u kojima kompanija posluje.

U suradnji s kolegama iz Adriatics regije, uredima u Srbiji i Sloveniji, za ovogodišnji Responsib'All day Pernod Ricard Croatia odabrao je isti slogan - transformiraj se, transformiraj sve, (TRANSFORMIRAJ S(V)E) sa željom da podignu razinu svijesti  o potrebi promjene vlastite perspektive o krhkosti svijeta u kojem živimo.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa