Sestra i brat iz Pazina uspješno vode firmu koju je osnovao otac
Obiteljska tvrtka koja se već gotovo tri desetljeća bavi proizvodnjom namještaja po mjeri već je dvaput provela rebrending, prvi put prije deset godina i lani, kada su shvatili da su svojom strategijom i vizijom nadrasli onu tvrtku koju su nekad osnovali. Brat i sestra, Matej i Antea Carić, koji danas vode tvrtku Internova koju je u Pazinu osnovao njihov otac Nenad, ispričali su nam kada su i zašto prošli kroz proces rebrendiranja, piše Jutarnji list.
"Zadnji put smo se rebrendirali prije deset godina. Stručnjaci savjetuju da je to i neki period u kojem bi se svaki brend trebao 'osvježiti' ili, u našem slučaju, kompletno promijeniti. Smatramo da cijeli vizualni identitet, pritom najviše mislimo na logotip kompanije, treba biti u skladu sa strategijom i vizijom te iste kompanije, mora biti usmjeravajući. Internova je rasla i razvijala se zajedno sa svojim projektima. Oni su sada sve zahtjevniji, ozbiljniji, izazovniji, kompleksniji, a mi svaki projekt gledamo kao jedinstveni, dajemo 150 posto sebe, zalažemo se, istražujemo. I dogodio se taj prijelomni trenutak kada naš stari logo više nije odavao takav dojam, u vrijeme kada je bio stvoren bio je super, ali 'prošlo ga vrijeme' i nadišli smo ga i mi sami", priča Matej Carić, projekt menadžer iz Internove i sin osnivača tvrtke Nenada Carića. Njegova sestra i marketing menadžerica Antea Carić kaže kako su iz cijelog procesa naučili da rebrending i nije tako jednostavan kakvim se čini.
"Ima toliko puno detalja i elemenata u cijelom tom procesu i samo jedan krivi potez, doslovce kriva boja vizuala, može odaslati potpuno krivu sliku potencijalnim klijentima. Ekipa iz studija Bunch, koja nam je i odradila cijeli identitet, mlada je, ambiciozna, ali i iskusna i stvarno znaju svoj posao i kako tržište 'diše'. Puno su nam pomogli svojim savjetima i usmjeravali nas", priča Antea za Jutarnji.