POJAŠNJENJE POTROŠAČIMA

Kako dostaviti stanje brojila i kontrolirati potrošnju struje

0
Zbog uvođenja novog informatičkog sustava, računi HEP Elektre za mjesec prosinac i šestomjesečno obračunsko razdoblje su poslani kupcima nešto kasnije te su rokovi za plaćanje tih računa prilagođeni datumu slanja računa
Zbog uvođenja novog informatičkog sustava, računi HEP Elektre za mjesec prosinac i šestomjesečno obračunsko razdoblje su poslani kupcima nešto kasnije te su rokovi za plaćanje tih računa prilagođeni datumu slanja računa

Budući da se građani još ne snalaze s novim uvjetima vezanim uz dostavu stanja brojila, zamoli smo Hrvatsku elektroprivredu da nam objasni u čemu se sastoje promjene u odnosu na dosadašnju proceduru i kako građani mogu kontrolirati svoju potrošnju. U nastavku donosimo njihov odgovor:

BROJ OBRAČUNSKOG MJERNOG MJESTA

„Zbog poslovnog i informatičkog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije u sklopu zakonski propisanog razdvajanja tih djelatnosti, došlo je do promjena i privremenih poteškoća u pružanju usluga korisnicima u društvima koja ih obavljaju: HEP-Operator distribucijskog sustava (HEP ODS) i HEP Elektra.

Naime, činom razdvajanja djelatnosti, HEP ODS te slijedom toga i područna jedinica – Distribucijsko područje Elektroistra Pula, nemaju uvid u račune kupaca, uplatama i  dugovanjima te ne izdaju račune za električnu energiju. Napominjemo kako kupci HEP ODS-u i dalje dostavljaju očitanje - samoočitanje brojila, kao i reklamacije potrošenih količina koje se prosljeđuju opskrbljivačima.

Slijedom navedenoga, došlo je i do promjena u procesu dostave očitanja stanja brojila. Novi postupak zahtijeva da kupac, umjesto dosadašnje šifre kupca, unese broj svog obračunskog mjernog mjesta. Broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) nalazi se na poleđini računa ili 6-mjesečnog obračuna i njega kupac treba unijeti prilikom dostave telefonom ili upisom u aplikaciju Dostava očitanja koja se nalazi na stranici www.hep.hr/ods/.

KASNE RAČUNI 

Trenutno dostavu očitanja putem web stranice mogu obaviti samo korisnici koji imaju evidentiran OIB kod HEP ODS-a. Ukoliko nemaju evidentiran OIB, korisnici ga mogu dostaviti putem besplatnog potrošačkog telefona DP Elektroistre 0800 300 411,  e-maila info.dppula@hep.hr ili na šalterima  Elektroistre.

Napominjemo kako se zbog radova na informatičkom sustavu te velikog broja zaprimljenih upita kupaca, zahtjevi  obrađuju s odgodom.

Također, zbog uvođenja novog informatičkog sustava, računi HEP Elektre za mjesec prosinac i šestomjesečno obračunsko razdoblje su poslani kupcima nešto kasnije te su rokovi za plaćanje tih računa prilagođeni datumu slanja računa, kako bi kupci imali dovoljno vremena za plaćanje. Molimo kupce za razumijevanje, kao i da upite te eventualne reklamacije upute putem elektroničke pošte, na adresu: elektra@hep.hr.

Napominjemo kako korisnici mreže kategorije kućanstvo očitanje stanja brojila mogu prijaviti i putem nove aplikacije HEP ODS-a Moja mreža (http://mojamreza.hep.hr/#!/login ). Očitanje je moguće dostaviti i bez registracije u aplikaciju Moja mreža, na poveznici http://mojamreza.hep.hr/#!/dostava. Registriranim korisnicima aplikacija Moja mreža, uz dostavu očitanja brojila, omogućuje i pregled očitanja i potrošnje električne energije (kWh) u proteklim razdobljima, informacije o očekivanom datumu idućeg redovnog očitanja brojila te informacije o privremenim prekidima u opskrbi električnom energijom", stoji u odgovoru Hrvatske elektroprivrede.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa