Giovanni Cernogoraz novo zaštitno lice Luxottice
Olimpijski pobjednik i dvostruki europski prvak u trapu Giovanni Cernogoraz novo zaštitno je lice tvrtke Luxottica, vodećeg dobavljača prvoklasnih, luksuznih i sportskih naočala.
Zahvaljujući oštrom vidu i mirnoj ruci, Giovanni niže vrhunske sportske rezultate i zato nikada ne propušta redovite godišnje preglede vida. ''Ako želite ostati na tragu svojih želja, onda nikada nije prerano za preglede vida – jer kada dobro vidite svoj cilj, onda ga je lakše i ostvariti, bez obzira koliko ambiciozan bio'', rekao je Giovanni.
Tvrtka Luxottica sa svojim vodećim markama Ray-Ban, Vogue i Oakley ponosna je na novo zaštitno lice i raduje se uspješnoj suradnji. ''Izuzetno smo ponosni na suradnju s olimpijskim pobjednikom kao što je Giovanni. Njegovo oštro oko donijelo je veliko veselje cijeloj Hrvatskoj 2012. U Londonu te vjerujemo da će njegova poruka motivirati što veći broj ljudi na redovite preglede koji su najbolje jamstvo da ćemo što duže uživati u bogatstvu doživljaja koje nam pruža čulo vida'', rekao je Edi Stiz, Country Manager Luxottice Jugoistočne Europe.