Foto 'Do zadnjeg trenutka nismo znali tko dolazi na set, a onda se pojavio slavni pjevač'
Piše: Eleonora Matković Čakić

Nedavno je lansiran novi parfem modnog brenda Azzaro, pod nazivom Wanted, u kojem je ambasador svjetska pjevačka zvijezda Sebastian Yatra. Ulogu u ovoj golden era reklami, koja se trenutno vrti na svim društvenim mrežama, imala je i Istrijanka Sonja Sabol, koja nam je poslala neke od backstage fotografija (samo snimanje bilo zabranjeno zbog pravila privatnosti) i s nama podijelila dojmove i trenutke s ovog, kaže, magičnog snimanja održanog u pulskom Domu branitelja!
,,Snimanje je proteklo zaista odlično, za mene je ovo posebno iskustvo jer je riječ o reklami za poznati parfem. Biti dio reklame za parfem svjetskog brenda san je mnogih djevojaka, a ja sam imala sreću! Također, fotograf je bio Hugo Comte koji je fotografirao slavnu Naomi Campbell, Bellu Hadid, Dua Lipu, te mnoge druge… '', rekla nam je Sonja, dodavši da se snimanje odvijalo prošle godine u rujnu, dok je parfem lansiran ove godine.
Kada je riječ o svjetskoj reklami na snimanju važe stroža pravila, pa su tako svi dobili ugovore koje su morali potpisati.

„Iskreno, do zadnjeg trenutka nismo znali tko dolazi na set. Kada je došao Sebastian Yatra, svi su bili oduševljeni. Meni se činio sasvim normalan i prizemljen usprkos njegovom zvjezdanom statusu. Kasnije smo se zajedno fotografirali, popričali malo o samom snimanju te vam zaista mogu potvrditi da za velike zvijezde važi da su manje komplicirani te potpuno normalni. Sebastian Yatra je poznati kolumbijski pjevač koji ima duet i sa Johnom Legend, u njegovu spotu se našla Georgina Rodriguez, stoga mislim da je zaista sve ostalo suvišno…''.
Snimanje je trajalo puna dva dana po 10 sati. Ustajali su rano kako bi došli na set, a završili tek oko 22 sata navečer. Bilo je puno statista, sveukupno je bilo oko 200 ljudi na setu.
„Možete zamisliti koliko to iziskuje posla i profesionalnog oka. Bila je to slovenska produkcija za francusko tržište brenda. Stilisti su nas zaista jako lijepo odjenuli, zapravo je svatko dobio ono što mu pristaje. Moram naglasiti da je sva odjeća bila s potpisom te je lijepo vidjet sav taj glamur i blještavilo oko sebe. Posebno i jedinstveno iskustvo! ''

Pitamo ju kako je raditi s ozbiljnom, svjetskom ekipom. „Drugačije. Svjetski štih je nešto daleko drugačije od našeg pojma, scene i snimanja. Totalno drugi standardi ljepote, profesionalizma i umjetnosti. Naravno sve to jako puno košta te se mi jednostavno ne možemo mjeriti sa svjetskim standardima“.
Da li bi ponovila ovakvo iskustvo? „Apsolutno! Oduvijek me zanimao taj pojam svijeta, nekako me nikad nije privlačilo ovo gdje ja jesam. U smislu ne zanima me naša scena, sve mi je to manje-više na isti fah, suviše dosadno i nimalo apstraktno. Zadovoljiti se svijetom je nešto što je trenutak u vremenu, ali vrijedi!''