JEDAN OD NAJATRAKTIVNIJIH DOGAĐAJA WMF-A u rovinju

Foto Sandi Cenov predvodio karavanu svojim atraktivnim narančastim Lotusom Elise Cupom 250

Piše: Aldo Pokrajac

22.09.2024 - 15:02
Krešimir Macan i Sandi Cenov
Krešimir Macan i Sandi Cenov

Jedan od najatraktivniji događaja ovogodišnjeg 17. Weekend Media Festivala bio je Business Grand Tour u kojem su sudjelovali premium automobili vrijedni više milijuna eura. Karavana ekskluzivnih ljepotana krenula je iz Zagreba prema Ljubljani te preko Trsta, Portoroža, Motovuna i Umaga stigla na rovinjsku rivu pred staru tvornicu duhana gdje se održava WMF.

Spektakularnom turom obilježeno je otvorenje prve franšize jedinstvene networking platforme Prodajnog Mindseta u Sloveniji. Tijekom tri dana 19 sudionika vozilo je deset automobila, čija ukupna vrijednost premašuje dva milijuna eura. Jedan od sudionika bio je i poznati hrvatski pjevač Sandi Cenov, koji strast prema brzim automobilima gaji još od malih nogu. Sandi je među prvim vlasnicima Ferrarija u Hrvatskoj, a 2018. odvozio je i rally Prvenstvo Hrvatske. U Rovinj je stigao svojim narančastim Lotusom Elise Cupom 250.

U suradnji s Highlife Clubom, u karavani su bili i brendovi kao što su Porsche, Mustang, AMG, Lamborghini i Maserati. Ekskluzivne automobile vozio je i komunikacijski stručnjak Krešimir Macan, koji je na WMF-u, između ostaloga, moderirao i panel Prodajnog Mindseta „Prodajni orgazam. Kad prodaja postaje bolja od seksa?“.

Franšizu hrvatske „proizvodnje“’ Prodajni Mindset, iza koje stoje iskusni predavači, komunikatori i edukatori Saša Tenodi i Vedran Sorić, uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina, preuzima skupina slovenskih prodajnih entuzijasta, s ciljem osnivanja Kluba koji će, po uzoru na hrvatski, svojim članovima omogućiti rast i razvoj u području prodajnih vještina.

Panel Prodajnog Mindseta je u prepunoj dvorani rovinjskog Weekend Media Festivala okupio više od stotinu sudionika koji su sudjelovali u raspravi sa intrigantnim naslovom. Rasprava, koju je moderirao poznati Krešimir Macan, okupila je i dvojicu pokretača Prodajnog Mindset Kluba Vedrana Sorića i Sašu Tenodija koji su otkrili ključnu formulu uspjeha u prodaji.

„Networking je jedina strategija koja uvijek uspijeva“, naglasio je Tenodi, objašnjavajući kako upravo zbog toga njihov koncept druženja i razmjene znanja u okviru Kluba dobiva sve veću regionalnu prepoznatljivost. Kao potvrda toga, u četvrtak je pred više od 170 sudionika u Ljubljani lansirana franšiza Prodajnog Mindseta u Sloveniji, čime se ovaj inovativni hrvatski koncept sada širi i izvan granica Hrvatske.

Sorić je istaknuo važnost vještine komunikacije u prodaji te je ponosno objavio da je hrvatski format postigao regionalni uspjeh. „Prodaja je često marginalizirana, no zaboravljamo da najmanje 15 posto radno sposobnog stanovništva radi u prodaji, a svaki četvrti oglas za posao traži stručnjaka za prodaju“, naglasio je Sorić, ukazujući na veliki prostor za napredak u ovoj ključnoj gospodarskoj grani.

S podrškom uglednog poduzetnika Ognjena Bagatina, Prodajni Mindset Klub bilježi konstantan rast članova, ponajviše putem usmene predaje. Osnivači su dodatno naglasili kako prodaja ne završava samim sklapanjem posla, već preporukom, što potvrđuje i velik broj sudionika na otvorenju u Ljubljani.

Na panelu se razgovaralo i o prošlim uspjesima, poput organizacije konferencije „Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again“, koja je u Zagreb dovela Jordana Belforta, legendarnog vuka s Wall Streeta. Ta je konferencija postala najuspješnija prodajna konferencija desetljeća te osvojila HUOJ Grand Prix za događaj godine, podižući vidljivost koncepta na regionalnu razinu.

Tweet

Posljednje novosti