Pulski serviser Nenad Paus: 'Ljeti je obim posla povećan'

0
Nenad Paus
Nenad Paus

Nenad Paus iz pulskog obrta 'Paus' serviser je perilica Candy i Electrolux. Ljeto u pravilu donosi više posla za servisere kućanskih uređaja, a javlja se i potreba za hitnim popravcima, jer iznajmljivači i ostali turistički djelatnici moraju čim prije otkloniti kvar, dogodi li se on u smještajnom objektu.

* Kako pristupiti popravku perilice? Kako ispravno utvrditi uzrok kvara i obaviti popravak?
- Prvo i osnovno saslušati stranku o kakvom problemu se radi nakon čega se pristupa detekciji kvara sa odgovarajućim uređajima. Nakon poznatog kvara upoznaje se stranku s tim, veličini popravka, te odobrenju da bi se pristupilo popravku.

* Pretpostavljam da kad počne turistička sezona, svi žele popravak odmah i hitno… Kako se nositi s time?
- Obim posla je povećan, te nakon pristiglih prijava radi se raspored i dogovara intervencija sa samom strankom. Kod nas čekanje traje 2-3 dana od dana prijave, a ljeto brzo prođe.

* Postoje li neke posebnosti perilica Candy i Electrolux u smislu popravka?
- Posebnosti se odnose na različite uređaje za detekciju kvara, te mogućnost nabave originalnih dijelova.

 

* Koje još servisere ili stručnjake u Puli i Istri cijenite? Od koga ste učili zanat?
- Nema nas puno, svi se znamo, komuniciramo i dobri smo si. Zanat sam naučio od svog oca pošto sam obrt i naslijedio od njega.

* Što radite u slobodno vrijeme? Imate li neke hobije?
- Standardne životne obaveze, te uvijek dobrodošao sport! (Kristian Stepčić Reisman)

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa