Kako je Uljanik od najboljeg postao problematično brodogradilište?

2
Foto: Jutarnji list
Foto: Jutarnji list

"Za Luksemburžane izgradili najsnažnije jaružalo na svijetu, porinuta specijalna “jack-up platforma” za radove u Sjevernom moru koju su naručili Belgijanci, za kompaniju s Kajmanskih otoka izgrađen prvi iz serije brodova za prijevoz automobila i teških vozila s 13 paluba… To su vijesti koje smo proteklih nekoliko godina objavljivali iz Uljanika sve dok zastupnica Mosta u Saboru nije podigla buru postavivši pitanje o velikim dugovima dobavljačima i kooperantima, nakon čega su osvanuli naslovi da bi ta pulska kompanija možda mogla biti “mali Agrokor”.", piše Jutarnji list.

"U javnim je financijama trenutačno stanje ovakvo: u 2017. godini među rashodima za subvencije stoji iznos za završetak restrukturiranja brodogradilišta od 378,8 milijuna kuna. Na predstavljanju proračuna za 2018. godinu naglašeno je pak da ta “kategorija rashoda više ne uključuje izdvajanja za brodogradnju”. Dakle, taj bi sektor od iduće godine trebao napokon biti odgovoran sam za sebe.", donosi Jutarnji.

Najnovije vijesti