promocija istre

Ivošević: Dovodili smo samo influencere s više od 400 tisuća prijatelja

0
Foto: Jutarnji list
Foto: Jutarnji list

Kako bi što bolje prezentirali ljepote Istre na stranim tržištima, naš najveći poluotok ovo je ljeto pohodilo na desetke travel influencera - poznatih blogera, fotografa i putopisaca koji su na društvenim mrežama objavljivali impresije o ovom kraju, uglavnom na najznačajnijim emitivnim tržištima među kojima je ono britansko, ali i skandinavsko, piše Jutarnji.

Kako je za Jutarnji list pojasnio predsjednik Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević, TZ se vodio prilično strogim kriterijima pri dovođenju influencera s društvenih mreža. Morali su imati više od 400 tisuća prijatelja pa su tako Istru ove godine obišli Kenan Hurdeniz (nagrađivani fotograf iz Cipra, više od 6 milijuna followera), Amata Chittasenee (beauty i make up blogerica, više od milijun i 500.000 followera) te bivši broker, danas travel bloger Scott Eddy, donosi Jutarnji.

- Kada smo prvi put pripremali i organizirali projekt Share Istria, angažirali smo nekoliko head hunting agencija koje su nam pomogle u pozivanju influencera. Već druge i treće godine ušli smo u mrežu najznačajnijih influencera na svijetu tako da sada sami upravljamo tim procesom, jasno uz značajna lobiranja i s naše strane i sa strane influencera koji su već bili u Istri - pojašnjava za Jutarnji. Cijeli tekst pročitajte ovdje.

Najnovije vijesti