Na dnu pulske luke leži 3.000 tona željeza i smrdljivi mulj od 10 metara

0
Pula
Pula

Pulska luka ne može primiti veće brodove, jer nikako ne uspijeva riješiti pitanje čišćenja svojeg podmorja. Vađenje 3 tisuće tona željeza iz podmorja pulske luke stajalo bi više od dvadeset milijuna eura, piše Jutarnji list.

Florian Veneruzzo iz pulske Lučke uprave kaže da su svojedobno s nekoliko tvrtki razgovarali o čišćenju luke, a ta je tema bila aktualna posebno nakon što je sagrađena nova kanalizacija. Naime, čišćenjem bi se odstranio smrdljivi mulj koji negdje debeo i do 10 metara i nije opasan ni otrovan- kaže Veneruzzo, ali bi se i produbila luka, što bi bilo od značajnije koristi za putnički promet. Međutim, to je iznimno skup pothvat, doznajemo, koji bi koštao više desetaka milijuna eura, tako da je zasad tek projekt sastavljen sa strane, barem dok se ne pokrene projekt velikog putničkog terminala vrijednog oko milijardu kuna za čiju je gradnju zainteresiran investitor iz Venecije, Venezia Terminal Passeggeri, donosi Jutarnji.

- Ipak, javilo nam se nekoliko tvrtki koje su bile zainteresirane bez naknade izvaditi iz luke sve željezo, što bi nama bilo dobro došlo. Zauzvrat su tražili da oni to što izvade i preuzmu te si tako namire troškove. Ali tada se konzervatori s time nisu složili, nego su naložili da se svako sidro očisti i spremi. I tako je sve ostalo na tome jer je to veliki trošak vrijedan milijune eura. A zato bi trebao biti zaposlen cijeli tim ljudi i to se sigurno ne bi napravilo u mjesec dana, već u nekoliko godina. Uvijek postoji neka administrativna kočnica zašto se nešto ne može napraviti, a luka je poput cesta. Nikakvo romantično mjesto, nego mjesto za transport robe i ljudi- rekao je Florian Veneruzzo iz pulske Lučke uprave, donosi Jutarnji.

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa